اخبار لوازم خانگی

قدردانی نماینده مردم ساوه از عملکرد حمایتی لوازم خانگی کن

ال کا ایران : مهندس منصوری نماینده مردم ساوه و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم تجلیل از کیمیا علیزاده در خصوص حمایت از بانوان مدال آور ورزش ایران گفت : مشکل اصلی این روزهای ورزش کشور، اقتصاد در ورزش است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مهندس منصوری نماینده مردم ساوه و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم تجلیل از کیمیا علیزاده در خصوص حمایت از بانوان مدال آور ورزش ایران گفت : مشکل اصلی این روزهای ورزش کشور، اقتصاد در ورزش است.

وی افزود : باید قوانینی وضع شود تا ورزشکاران ملی پوش و مدال آوران ورزشی در عرصه های بین المللی دغدغه ی معیشتی بعد از دوران ورزشی نداشته باشند و بتوانند با خیال آسوده به تمرینات خود بپردازند تا شاهد هر چه بیشتر افتخار آفرینی این عزیزان باشیم.از این نکته غافل نشویم که در حوزه سیاسی نیز این مهم حائز اهمیت است.

نماینده مردم ساوه با تشکر ویژه از لوازم خانگی کن در خصوص حمایت از بانوان ورزشکار، ویژه کیمیا علیزاده  گفت : این عمل شایسته لوازم خانگی کن قابل تقدیر است و باید خدارو شاکر بود که صنعتگران در حوزه ورزش و حمایت از ورزشکاران ورود کرده اند.رغبت صنعتگران به حمایت از ورزشکاران موضوع مهمی است که به دلیل نبود قوانین حمایتی از این صنعتگران، بسترهای مناسب جهت کمک به حامیانی چون لوازم خانگی کن وجود ندارد و این خلع قانونی دست و پای بسیاری از علاقه مندان صنعتی که میل به کمک ورزشکاران ملی پوش کشورمان را دارد، بسته است.

منصوری در خصوص بخشش مالیاتی شرکت های حامی ورزشکاران افزود : متاسفانه این موضوع وجود خارجی ندارد و قوانینی در خصوص بخشش مالیاتی حامیان ورزشکارن به تصویب نرسیده است و همین موضوع یکی از مهمترین دلایل عدم توانایی شرکت های صنعتی در خصوص حمایت از ورزشکاران است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به قدردانی و حمایت هایی که باید از ورزشکارانی چون کیمیا علیزاده صورت گیرد، فراکسیون مجلس در تلاش است تا قوانینی را در مجلس به تصویب برسانند که این ورزشکاران در پایان عمر ورزشی خود نگران معیشت خود نباشند و از این پس بی مهری مسئولین گریبانگیر این عزیزان نشود.

 

نظر شما چیست؟