اخبار لوازم خانگی

تشکیل جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا با موضوع لوازم خانگی به ریاست جهانگیری

نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا در خصوص لوازم خانگی به ریاست جهانگیری گفت طرحی مطرح است که در صورت تصویب نهایی در این کارگروه، مبارزه با قاچاق لوازم خانگی به این اتحادیه سپرده می شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مرتضی میری اظهار داشت جلسه کارگروه بررسی طرح مبارزه باقاچاق کالا شب گذشته به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهور و با حضور  مصطفی پورمحمدی وزیرمحترم دادگستری  علی فاضلی رئیس اصناف ایران، جمشیدی رئیس تعزیرات کشور و نوابی رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان  ومحمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی وجمعی از مسئولین تشکیل  و تصمیمات مهمی در خصوص نحوه عرضه و قاچاق لوازم خانگی در کشور گرفته شد.

وی افزود: طرح پیشنهادی اتاق اصناف واتحادیه لوازم خانگی مورد تائید این کارگروه  قرار گرفت که بعد از تصویب در آینده نزدیک به اجرا درمی‌آید.

به گزارش تسنیم، نائب رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران ادامه داد:  امروز نیز دومین جلسه کارگروه لوازم خانگی ادامه می یابد و در صورتی که طرح اتحادیه لوازم خانگی تهران مورد تایید نهایی قرار گیرد،  نظارت بر عرضه قاچاق کالا با توجه به شناختی که این اتحادیه از وضعیت بازار دارد به آن سپرده می شود.

نظر شما چیست؟