اخبار لوازم خانگی

گلکسی اس8 نمایشگری بدون حاشیه خواهد داشت

سامسونگ اعلام کرد: در گلکسی اس8 شاهد تغییرات سخت افزاری چشم گیری خواهید بود. انتظار می رود گلکسی اس8 دستگاه بسیار منحصر بفردی باشد؛ چرا سامسونگ پس از اعلام فراخوان مجدد جمع آوری گلکسی اس7 با باتری معیوب در تلاش است تا آبروی از دست رفته خود را دوباره باز پس گیرد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارش های منتشر شده در خارج از کره جنوبی سامسونگ در تولید اسمارت فون پرچمدار گلکسی اس8 انقلاب جدیدی به پا خواهد کرد. این شرکت قرار است با حذف دکمه هوم، تمام حاشیه های دور دستگاه را بردارد و حسگر اثر انگشت را داخل نمایشگر گوشی تعبیه کند. اگر این شایعات صحت داشته باشد پرچمدار بعدی سامسونگ به معنای واقعی فول اسکرین خواهد بود.

همچنین گفته می شود گلکسی اس8 اولین دستگاه سری S خواهد بود که مجهز به دوربین دوگانه است. یکی از تامین کنندگان این دوربین ها در گزارشی اظهار داشته تصمیم سامسونگ برای بهره گیری از این لنزها قطعی خواهد بود اما هنوز تصمیم نگرفته که این ماژول ها را به صورت جداگانه استفاده کند یا اینکه آن ها را به طور یکپارچه در پشت دستگاه قرار دهد.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس8 را زودتر از موعد عرضه کند تا خاطره تلخ گلکسی نوت7 را از یاد کاربران پاک کند. اما به عقیده تحلیلگران سامسونگ باید تمام جوانب کار را در نظر بگیرد چرا که دلیل رونمایی زود هنگام گلکسی نوت7 برای پیشی گرفتن از آیفون7 بود که سرانجام آن بروز حوادث اخیر شد.

هیچ کدام از موارد ذکر شده هنوز به تایید نهایی نرسیده اما به طور حتم در ماه های آتی شاهد شایعات بیشتری از این دستگاه خواهیم بود. انتظار می رود سامسونگ طبق روتین همیشگی خود در فصل اول سال 2017 از پرچمدار جدید خود پرده برداری کند.

نظر شما چیست؟