اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های سامسونگ سری K تولید 2016-2017 + تصاویر

آنچه از تلویزیون های سامسونگ 2017-2016 باید بدانید

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» : آشنایی با تلویزیون های سامسونگ سری K تولید 2016-2017

ذرات کوانتوم دات

ذرات کوانتوم دات اساساً ذراتی بی نهایت ریز هستند که بسته به اندازه شان، رنگ های متفاوتی را از خود جلوه می دهند. وقتی آب رنگ را در آب زلال بریزید، جذاب ترین رنگ ممکن ایجاد می شود.تلویزیون های SUHD از کوانتوم دات به عنوان منبع نور برای تولید خالص ترین رنگ استفاده می کند که عملکردش شبیه همان آب زلال است، یعنی رنگ هایی بسیار دقیق و شفاف حاصل می کند. و وقتی تکنولوژی با پنل های 10 بیتی تلفیق می شود، آنگاه قابلیت نمایش رنگ تلویزیون شما 64 برابر تلویزیون های معمولی است. به عبارتی امکان نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ متفاوت را دارد.

 

 

فناوری HDR 1000

در تلویزیون های SUHD، فناوری HDR 1000 نیز بکار گرفته شده است که بازه ای وسیع از درخشندگی را ارائه می دهد، به طوری که می توانید جزئیات را حتی در پر نور ترین و تاریک ترین نقاط تصویر مشاهده کنید. همه اینها روی هم رفته بدین معناست که آنچه در دنیای واقعی می بینید، در تلویزیون SUHD نیز مشاهده خواهید کرد. واژه HDR مخفف ( دامنه دینامیکی بالا ) است و کار آن افزایش دامنه درخشندگی هاست تا بتوانید سفید ترین سفید و سیاه ترین سیاه را داشته باشد. اما همه تلویزیون های HDR در یک سطح نیستند. آنچه شما نیاز دارید آن تلویزیونی است که سطوح بالاتری از روشنایی را ایجاد کند. فناوری HDR در تلویزیون SUHD دقیقاً آن توانایی را دارد، به طوری که بیشینه روشنایی برابر 1000 نیت است. یعنی به طور حیرت انگیزی درخشان. نتیجه آن هم تصاویری فوق العاده پر جزئیات است.

 

 

تکنولوژی HDR چگونه تصویری بهتر برای تلویزیون ما به ارمغان میاورد؟ در این تکنولوژی با الگو گرفتن از ساختار چشم انسان در تنظیم نور باعث می شود بیشترین جزئیات در تصاویر و نزدیکترین حالت رنگی نزدیک به واقعیت برای شما قابل رویت باشد. تلویزیون های HDR سال 2016  سامسونگ از بیشترین میزان روشنایی یعنی 1000 نیت پشتیبانی می کنند و این امر باعث شده تا تمام فیلمهای تولید شده با فرمت HDR 10 و روشنایی 1000 نیت را با بهترین کیفیت و بیشترین میزان روشنایی برای شما به نمایش بگذارد.

 

 

 

طول عمر طولانی

اگر رنگ های روی صفحه تلویزیونتان بعد از فقط سه سال کم کم از بین برود چه فایده دارد؟ با داشتن تلویزیون SUHD سامسونگ دیگر هرگز نیازی نیست نگران این قضیه باشید. همه چیز را برای مدتها آنطور که باید دیده شود مشاهده کنید.

 

عدم وجود سوختگی تصویر

رد پاهای نو در برف حس لذت بخشی را القا می کند. اما رد پای بر جای مانده از تصویر بر روی صفحه تلویزیون شما کاملاً با آن فرق دارد. نمایشگر تلویزیون SUHD تمامی اثرات تصویر های ما قبل را از بین می برد تا بتوانید از تصویر همان لحظه لذت ببرید.

 

فاقد کادمیوم

وقتی کل خانواده در سالن خانه شما جمع شده باشند، آن وقت دوست دارید نسبت به موادی که در تلویزیون بکار رفته است وسواس به خرج دهید! خوشبختانه، با پیشرفت های نوآورانه اخیر امکان ساخت تلویزیون بدون استفاده از کادموم ممکن شده است. این نوع فن آوری سازگار با محیط زیست است، برای جایی که بیش از همه به آن نیاز دارید: یعنی خانه شما

 

تلویزیون بدون قاب

اکثر تلویزون ها طوری ساخته می شوند که فقط از مقابل به آنها نگاه شود. ولی ما تلویزیون SUHD سامسونگ را به گو نه ای طراحی کردیم که از هر جهت که به آن نگاه کنید تاثیر گذار باشد. سر تا سر آن دارای طراحی آراسته است. طراحی یکپارچه و شیک آن به همراه خطوط صاف و منظم در سر تا سر حتی در نمای کابینت پشت نمایشگر نقش بسته است. نه تنها هیچ پیچی در دید نیست، بلکه ساختار غنی و طبیعی صیقلی آن شمه ای از زیبایی را به تلویزیون می افزاید که زبان از بیان آن قاصر است. تلویزیون بدون قاب SUHD سامسونگ با آمیخته شدن به نمایی باریک اما زیبا، مکملی عالی برای محیط اطراف است، حتی اگر درست در وسط اتاق قرار داده شود.

 

 

 

اسمارت هاب

یافتن آنچه می خواهید تماشا کنید با اسمارت هاب مثل آب خوردن است، در واقع تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی را تماشا کنید قسمت سخت کار است! اسمارت هاب امکان دسترسی سریع و مستقیم به تمامی عملکرد های ضروری و محتواهای مورد نیازتان را فراهم می کند که شامل تلویزیون زنده، محتوای پخش اینترنتی (OTT)، بازی ها و غیره می شود. کل این فرایند با کمترین زحمت ممکن و در یک آن انجام می گیرد. واقعاً دیگر آسانتر از این نمی شود.

 

 

کنترل از راه دور

درحال حاضر چند کنترل از راه دور دارید؟ با داشتن تلویزیون SUHD، فقط به یکی نیاز خواهید داشت. یک کنترل هوشمند که همه قابلیتی را در دست شما قرار می دهد، از روشن کردن تلویزیون SUHD گرفته تا کنترل کردن کلیه دستگاه های متصل به آن. علاوه بر این، با قابلیت تشخیص خودکار منبع، تلویزیون SUHD خودش آنقدر هوشمند هست که دستگاه متصل را شناسایی کند، چه گیرنده دیجیتال باشد چه دستگاه پخش و کنسول بازی، بنابراین دیگر نیازی نیست برای تغییر دستگاها با تلویزیون کلنجار بروید. با مجهز شدن به این کنترل از راه دور، قدرت حقیقتاً در دستان شما خواهد بود.

 

 

 

Smart View

ویدئو، عکس ها و آهنگ ها را مستقیماً روی تلویزیون SUHD سامسونگ بیاورید. حتی برای دستگاه های غیر سامسونگ، چه تلفن هوشمند باشد و چه رایانه، کار برقراری اتصال بسیار ساده است زیرا هنگام استفاده از برنامه (سامسونگ Smart View )، زدن تنها یک دکمه کافیست. وقتی برقراری اتصال انقدر آسان است، تقریباً دلیلی وجود ندارد که محتوای چند رسانه ای دستگاه های همراهتان را روی صفحه بزرگ و زیبای تلویزیون SUHD پخش نکنید و از آن لذت نبرید.

 

 

پنل فوق مشکی

تلویزیون SUHD از فناوری دیگری نیز بهره می گیرد که (پنل فوق مشکی) نام دارد و نور را به نحوی منقل می کند که باعث کاهش انعکاس نور مزاحم از سطوح نمایشگر می شود. بنابر این حتی اگر در اتاقی با نور شدید خورشید در حال تماشای تلویزیون هستند، همچنان می توانید تک تک جزئیات را احساس کنید، زیرا خبری از انعکاس محیط اطراف شما بر روی تصویر نخواهد بود که حواستان را پرت کند. / سامسونگ سنتر/

نظر شما چیست؟