اخبار لوازم خانگی

افزایش تعرفه‌ تلفن ثابت و کاهش نرخ اینترنت در قبوض جدید اعمال شد

ال کا ایران : سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به مصوبه تیرماه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات برای افزایش تعرفه تلفن ثابت و کاهش تعرفه اینترنت گفت: این تغییرات در قبوض مربوط به دوره مرداد تا مهر اعمال شده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، داود زارعیان از اعمال تعرفه جدید تلفن و اینترنت در قبوض این دوره شرکت مخابرات ایران خبرداد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تیرماه تعرفه اینترنت و تلفن ثابت تغییراتی کرده است که این تغییرات در قبوض مرداد تا مهرماه لحاظ شده و اکنون قبوض به دست مردم رسیده است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تشریح این تغییرات توضیح داد: بر این اساس تعرفه یک دقیقه مکالمه ثابت به ثابت شهری از 30 ریال به 45 ریال افزایش یافته است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: همچنین برای تلفن‌های بدون کارکرد در شهرها 330 دقیقه و در روستاها 200 دقیقه مکالمه لحاظ شده است.

زارعیان در خصوص اعمال تغییرات قیمت اینترنت در قبوض نیز یادآور شد: این تغییرات برای مشترکان اینترنت حجمی محاسبه شده اما برای مشترکان اینترنت نامحدود تعرفه‌ها مانند قبل است و این دسته از مشترکان در صورت تمایل به برخورداری از کاهش تعرفه اینترنت می‌توانند از سرویس نامحدود به سرویس حجمی تغییر سرویس دهند.

نظر شما چیست؟