اخبار لوازم خانگی

بهترین راه برای مبارزه با کالای قاچاق تقویت تولید داخلی است

رئیس اتاق اصناف سنندج با بیان این مطلب که تولیدات داخلی جوابگوی نیاز مردم نیست، تاکید کرد: بهترین راه برای مبارزه با کالای قاچاق این است که تولید داخلی را تقویت و سپس از آن حمایت کنیم.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرهاد عزت پور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران در مورد واگذاری جمع آوری کالای قاچاق به بازرسان اتاق اصناف ایران و اتحادیه های صنفی گفت: باید برای مبارزه با کالای قاچاق به سراغ مرزهای کشور رفت و تولید داخلی را تقویت و حمایت کرد.
وی افزود: متاسفانه هم اکنون مرزهای کشور را آزادانه رها کرده اند و اجناس خارجی به وفور و اتفاقا راحت و روان وارد و به هر نقطه از کشور ارسال می شود.
رئیس اتاق اصناف سنندج تصریح کرد: باید قبول کنیم که در تولید برخی محصولات منجمله لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و موبایل ضعیف هستیم و کارخانه ای یا شرکت داخلی توانمندی وجود ندارد که برای خرید این دسته از محصولات به سراغ آن رفت ضمن آنکه کیفیت و قیمت اجناس ایرانی قابل قبول نیست.
وی همچنین از برخورد قهر آمیز با فروشندگان و واحدهای صنفی به بهانه فروش اجناس قاچاق و بدون فاکتور انتقاد کرد و افزود: برخورد قهرآمیز با فروشندگان و واحدهای صنفی صرفا موجب شد تا قیمت کالاهای خارجی و قاچاق افزایش پیدا کند ضمن اینکه دود چنین برخورد قهر آمیزی فقط به چشم مصرف کنندگان رفت.

نظر شما چیست؟