اخبار لوازم خانگی

کشف بیش از 1000 قلم لوازم خانگی در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف هزار و 400 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از یک کامیون به ارزش یک میلیارد و 176 میلیون ریال خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ حسین براری روز یکشنبه گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از خبری پیرامون بارگیری و حرکت یک محموله ظروف آشپزخانه قاچاق به این شهرستان مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران با انجام یک عملیات ایست و بازرسی در ایستگاه شهید زنگنه ( آخرین گلوگاه استان کرمانشاه) یک دستگاه کامیون حامل این محموله را متوقف و در بازرسی از این کامیون این مقدار انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق را کشف کردند.
او ارزش این محموله کشف شده را یک میلیارد و 176 میلیون ریال بیان کرد و افزود: ماموران پلیس در این خصوص یک متهم را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کنگاور بر مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق تاکید کرد و هدف از اجرای این طرح ها را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین رضایتمندی مسولان شهرستان از پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده جرایم سریعا با تلفن 110 تماس بگیرند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است./ذاکر/

نظر شما چیست؟