اخبار لوازم خانگی

عرضه کالای قاچاق معضل بزرگ واردکنندگان قانونی کالا

شرکت بدرسان الکتریک یکی از 5 زیر مجموعه شرکت بدر است که این شرکت در حوزه لوازم خانگی حدود 60 سال است که نماینده انحصاری محصولات مولینکس می باشد. شرکت بدرسان علاوه بر برند معروف و شناخته شده مولینکس که تولید کننده لوازم کوچک خانگی برقی است و مردم ایران سالهاست آن را می شناسند، نمایندگی توشیبا و کروپس را نیز بر عهده دارد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بدرسان الکتریک یکی از 5 زیر مجموعه شرکت بدر است که این شرکت در حوزه لوازم خانگی حدود 60 سال است که نماینده انحصاری محصولات مولینکس می باشد. شرکت بدرسان علاوه بر برند معروف و شناخته شده مولینکس که تولید کننده لوازم کوچک خانگی برقی است و مردم ایران سالهاست آن را می شناسند، نمایندگی توشیبا و کروپس را نیز بر عهده دارد.

رییس دانا مدیر فروش شرکت بدرسان در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» گفت : شرکت بیش از 100 نماینده پس فروش فعال در سراسر کشور دارد ولی یکی معضلات شرکت در حوزه خدمات پس از فروش، ورود برند مولینکس به صورت قاچاق است.

وی در ادامه افزود : خریداران محترم بدون گارانتی محصول را خریداری می کنند و خدمات پس از فروشی دریافت نمی کنند و دریافت نکردن این خدمات به نام شرکت بدرسان تمام شده است که این شرکت به تعهدات خود عمل نمی کند در حالی که شرکت سالهاست که خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می دهد و رضایت مصرف کننده یکی ازاهداف شرکت تعریف شده است.

مدیر فروش بدرسان افزود : فروش کالای قاچاق و بدون گارانتی مشکلات زیادی را به شرکت و مصرف کنندگان تحمیل کرده است. مشتریان این شرکت به عنوان مثال در صورت سوختن موتور دستگاه در شرایط غیر گارانتی، باید نصف قیمت دستگاه خود را هزینه کنند که شرکت بدرسان در صورت گارانتی کردن آن محصول هیچ هزینه ای را دریافت نمی کند.

رییس دانا در پاسخ به سوال خبرنگار «ال کا ایران» مبنی بر این که اجرای طرح مبارزه با قاچاق چه تاثیری بر فروش شرکت داشته است اذعان داشت : این شوک تاثیر خوبی روی بازار داشته و باعث شده بازار یک دست شود. برندی مانند مولینکس که قبلا با قیمت های مختلف و بعضا تقلبی وارد کشور می شد و به مشتریان عرضه می گردید دیگر به صورت قاچاق وارد نمی شود و فروشندگان بازار مجبور هستند که کالای اصل و گارانتی دار عرضه کنند.

وی ادامه داد : امیدوارم اجرای این طرح به همراه نظارت بر نحوه ی اجرای آن ادامه یابد  و نمایندگان وارد کننده کالا بدانند که تعرفه ای که به دولت پرداخت می شود حسن های زیادی برای آنها دربر خواهد داشت. حسن این موضوع این است که خدمات درست و حساب شده ای به خریداران عرضه می شود و همگان واقف هستند رضایتمندی مهمترین اصل جذب مشتری است.

وی در پایان اظهار داشت : این نمایشگاه برای شرکت بدرسان بسیار مفید بود و امیدوارم در نمایشگاه بین المللی که در آذر ماه در تهران برگذار خواهد شد مردم شریف ایران که شایسته بهتریها هستند، همانند این نمایشگاه استقبال خوبی از مولینکس و بدرسان انجام دهند.

نظر شما چیست؟