اخبار لوازم خانگی

کمک به تولیدکنندگان داخلی یک وظیفه شرعی است

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک در حاشیه بازدید از کارخانه تولید فرش پردیس دلیجان بیان داشت : مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و نظام اسلامی بر تلاش مضاعف و افزایش نیرو در حوزه تولید تاکید داشته اند تا در مقابل دشمنان شکست نخوریم.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک در حاشیه بازدید از کارخانه تولید فرش پردیس دلیجان بیان داشت : مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و نظام اسلامی بر تلاش مضاعف و افزایش نیرو در حوزه تولید تاکید داشته اند تا در مقابل دشمنان شکست نخوریم.

حسین عبدالله پور در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود : اگر رهبری بر افزایش نیرو تاکید داشته اند، این افزایش نیرو تنها مختص به قدرت نظامی نیست بلکه بخش های دیگری نظیر اقتصاد، فرهنگ، اجتماعی و علمی  نیز مد نظر ایشان بوده است.

ایشان بیان داشت : رهبری چند سال پیش صحبت از اقتصاد مقاومتی کرده بود اما متاسفانه برخی این موضوع را جدی نگرفته اند.چنانکه ایشان فرمودند برخی از بدنه نظام به سخنان بنده در خصوص اقتصاد مقاومتی توجه کردند  و نتیجه اش را شما در نیروی نظامی و تولیدات موشکی ایران میبینید.

عبدالله پور در ادامه افزود : حال زمان آن رسیده که تولیدکنندگان داخلی ما نیز در این مسیر قرار بگیرند و در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند تا نیازی به وارداتی که وابستگی به همراه داشته باشد، پیدا نکنیم.

وی تصریح کرد : البته که دولت نیز باید شرایطی را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم آورد تا در عرصه تولید و رقابت بتوانند قدرتمند حضور یافته و طبق بیانات رهبری در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

ایشان در ادامه بیان داشت : می بایست کارخانه های تولیدی ما نیز از دستگاه های ساخت داخل استفاده کنند که چنانچه دستگاه دچار خرابی قطعات گردید، امکان تعمیر و راه اندازی مجدد آن در داخل کشور وجود داشته و هیچ وابستگی به بیگانگان وجود نداشته باشد و این یعنی اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه که رهبری انتظار آن را دارند.

حسین عبدالله پور در پایان خاطرنشان کرد : کمک به تولید کنندگان داخلی می بایست الویت اول مسئولین کشور باشد تا جایی که روزی به آن نقطه برسیم که حتی مواد اولیه محصولات را خودمان در کشور تولید کنیم.

نظر شما چیست؟