اخبار لوازم خانگی

پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی به زوج‌های جوان

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده از برنامه‌ریزی برای پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی به زوج‌های جوان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ناصر صبحی افزود: نحقیقات نشان می دهد خیرین در تمامی حوزه ها اقدامات خیریه داشته اند و در مقابل در ازدواج اقدامات خیرین انفرادی است.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش افزود: به منظور ساماندهی اقدامات خیریه بانک اطلاعاتی خیرین تشکیل شده و دستور العمل ایجاد مجامع ازدواج نیز به استان ها ابلاغ شده است.

ناصر صبحی به ثبت نهایی مجمع پنج استان اشاره کرد و گفت: در برخی استان ها، مجامع در شهرستان ها شکل گرفته و در سه استان نیز در حال ثبت هستیم.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی وزارت ورزش افزود: با جمع بندی فعالیت مجامع استانی در خرداد ماه امسال جلسه هم اندیشی برگزار شده و اولین مجمع ملی ازدواج شکل خواهد گرفت.

صبحی تاکید کرد: در این مجمع فعالیت خیرین در صرف تامین جهیزیه محدود نشده و در واقع مجمع به امر ازدواج و خانواده تواما ورود خواهد کرد.

وی افزود: هر چند می توان به طرقی جهیزیه را تامین کرد اما لازم است برای حفظ و پایداری خانواده ای که تشکیل شده نیز اقدام کرد.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی وزارت ورزش افزود: از جمله برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره پیش، حین و بعد از ازدواج ضروری است و در نظر داریم با شکل گیری مجمع اقدامات خیریه به تمامی ابعاد خانواده و نیازمندی های ایجاد یک زندگی سالم و پایدار تسری یابد.

صبحی همچنین به مذاکره با کارخانه های تولید لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: در نظر داریم در سال جاری با چهار تا پنج درصد سود و در اقساط سه ماه کارت خرید لوازم خانگی به میزان ۱۰ میلیون تومان را به هر یک از زوجین اختصاص دهیم.

وی هدف مجامع ازدواج را تسهیل گری در امر ازدواج دانست و گفت: لازم است کمک های خیرین نیز در سطح جامعه ساماندهی شده و تمامی متقاضیان را در بر گیرد.

منبع:مهر

نظر شما چیست؟