اخبار لوازم خانگی

اپل باید از گوگل بترسد

گوگل با له کردن سیری بر دنیای خانه های هوشمند فرمانروایی می کند، اما اپل فرصت پیشی گرفتن از گوگل را در ماه جون دارد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  گوگل از مجموعه ای از فناوری های هیجان انگیز خود در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل و یا همان گوگل I/O  برگزارشده در این هفته، رونمایی کرد.

گوگل با معرفی  نرم افزارها و خدمات فوق العاده خود، گام بزرگی برداشت. از جمله نوآوری های جدید  گوگل می توان به جستجوی عکس و ردیابی با لنز گوگل، جستجوی وب سایت با اپلیکیشن ها، جستجوی شغل در گوگل در کنفرانس گوگل I/O اشاره کرد.

به عبارت دیگر، گوگل به دنبال وارد شدن به  بازارهای جدید است. در حالی که  تمرکز گوگل بر روی  طراحی اطلاعات دیتابیس برای ساخت پلت فرم است، اپل به دنبال به اختیار گرفتن پکیج های کامل تر است.

اپل فرصت پیشی گرفتن از گوگل را با ارتقاء IOS درآیفون، مک بوک، سیری، ساعت و حتی خانه هوشمند را در کنفرانس توسعه دهندگان خود  در 15 خرداد سال جاری دارد.

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود، اپل را به مبارزه طلبید.

در اینجا توضیح خواهیم داد که چرا اپل باید نگران باشد و در کنفرانس خردادماه خود پرقدرت ظاهر شود؟

دستیار مجازی: دستیار صوتی گوگل از اپل سیری پیشی گرفت. دستیار گوگل  مجهز به لنز گوگل است که به شما امکان تشخیص اشیا را از روی تصاویر آن می دهد.

گوگل هوم: گوگل هوم با معرفی ویژگی های جدید حتی از آمازون اکو هم پیش افتاد. هم اکنون گوگل قابلیت شناسایی صداها را دارد. دومین قابلیت اضافه شده به گوگل هوم هندزفری است.

از جمله فناوری های جدید دیگر این کنفرانس می توان به اندروید O، سیستم اینفوتیمنت، جستجو و دیتابیس و لنز گوگل اشاره کرد.

نظر شما چیست؟