اخبار لوازم خانگی

5 پنکه بدون پره برتر جهان

پنکه های بدون پره نسبت به پنکه های سنتی گران تر است، اما مزیت های فوق العاده آن از جمله صرفه جویی در انرژی، ایمنی و کارایی بالا موجب شده است که خریداران از قیمت گران آن چشم پوشی کنند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پنکه های بدون پره نسبت به پنکه های سنتی گران تر است، اما مزیت های فوق العاده آن از جمله صرفه جویی در انرژی، ایمنی و کارایی بالا موجب شده است که خریداران از قیمت گران آن چشم پوشی کنند.

Dyson Air Multiplier AM06 Table Fan

دایسون یک پنکه خارق العاده رو میزی 10 اینچی،  بی صدا و امن برای کودکان است، این پنکه  با اشغال فضای کمتر، اتاق و یا محل کار شمارا خنک می کند.از دیگر مزایای آن می توان به ریموت کنترل اشاره کرد که مجهزبه  تنظیمات تایمر خواب و نیز تنظیمات 10 نوع جریان هوا است.

 

Lasko AC600 Air Logic Bladeless Tower Fan

پنکه لاسکو نسبت به پنکه دایسون تاور ارزان تر است، اما عملکردی مشابه دایسون دارد. این پنکه با 36 اینچ طول ازدایسون 3 اینچ کوتاه تر است. تایمر 8 ساعته و تنظیمات 4 سرعته تنها بخشی از مزایای این پنکه است.

Dyson Air Multiplier AM07 Tower Fan

این پنکه در میان دیگر پنکه های بدون پره دارای استاندارد طلایی است. ویژگی هایی مانند صرفه جویی انرژی، بی صدا بودن وطراحی جالب این پنکه نظر هر خریداری را به خود جلب می کند.

دایسون با طول 39 اینچ و سه رنگ متنوع در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

Dyson Pure Hot Cool Link Air Purifier – WiFi Enabled

اگر به دنبال یک پنکه کامل هستید، دایسون پیور گزینه ی مناسبی خواهد بود.

این پنکه علاوه بر خنک کردن، قابلیت گرم کردن و تهویه هوا را دارد. دایسون با فیلتر 360درجه ای هپا، هوای عاری از آلودگی و مطبوع را برای شما به ارمغان می آورد.

Samergy Bladeless Fan

این پنکه یکی از مقرون به صرفه ترین پنکه های موجود در بازار است. ویژگی هایی مانند قدرت بالا ،مصرف انرژی پایین و تمیز شدن راحت،  این پنکه را از دیگر نمونه های مشابه آن متمایز می کند.ترکیبی از رنگ سبز و سفید زیبایی خانه و یا اتاق کار شمارا دو چندان خواهد کرد.

نظر شما چیست؟