اخبار لوازم خانگی

با هودهای آشپزخانه ی جنرال الکتریک، ستاره ی اینستاگرام شوید!

در دنیای امروز، شاهد فرمانروایی صفحه نمایش ها در تمامی اتاق های خانه هستیم اما شاید تصور شما از استفاده صفحه نمایش در آشپزخانه تنها به صفحه نمایش یخچال فریزر ختم شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت جنرال الکتریک دست به کار جالبی زده و از عرضه ی نسل جدیدی از هودهای آشپزخانه خبر داده که مجهز به یک صفحه نمایش 27 اینچی است و در بالای اجاق گاز کاربران قرار می گیرد.

همانند دیگر هودهای متداول، این محصول جنرال الکتریک بوی غذا را از آشپزخانه می زداید و اما ویژگی که آن را از سایر نسخه های بازار متمایز می کند، ویژگی های شگفت انگیز آن است.

این صفحه نمایش 27 اینچی ستاره ی آشپزخانه خواهد بود و کاربران خود را به ستاره های اینستاگرام  تبدیل خواهد کرد.

این محصول جنرال الکتریک براساس پلت فرم اسمارت لایف+هایرU ساخته شده و با اتصال به اینترنت، امکان دسترسی به دیگر دستورات غذایی و ارتباط با سایر لوازم آشپزخانه را فراهم می کند.

قابلیتی که منجر به جذاب تر شدن این هود آشپزخانه شده، دوربین دوم آن است که به راحتی می توان از غذای خود عکس بگیرید و در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

اطلاعاتی زیادی در خصوص زمان عرضه و بهای این محصول انقلابی در دسترس نیست اما به نظر می رسد، در اواخر سال جاری شاهد حضور آن در بازارهای جهانی باشیم.

نظر شما چیست؟