اخبار لوازم خانگی

شرکت ال جی قیمت تلویزیون های ال سی دی پریمویم 2018 را اعلام کرد

شرکت ال جی تلویزون های ال سی دی 2018 خود را در نمایشگاه ces امسال معرفی کرد و از بازگشت خود به استفاده از فناوری full array local dimming خبر داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  شرکت ال جی تلویزون های ال سی دی 2018 خود را در نمایشگاه ces  امسال معرفی کرد و از بازگشت خود به استفاده از فناوری full array local dimming خبر داد.

به علاوه تلویزیون های ال سی دی پیشرفته ی  این غول فناوری کره ی جنوبی با پشتیبانی از فرمت HDR، دالبی ویژن در اختیار کاربران قرار می گیرد و مجهز به پردازنده ویدیوی آلفا 7 بوده که برای نخستین بار از HFR پشتیبانی می کند.

خط تولید تلویزیون های ال سی دی جدید ال جی به منظور رقابت با نسخه های ال سی دی “QLED” سامسونگ راه اندازی شده است.

در کنار پردازنده ی آلفا 7، نسل جدید تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی با فناوری Nano Cell واقعی‌ترین تصویر ممکن را نمایش می‌دهند و دقیق‌ترین و ریزترین جزییات را از هر زاویه دیدی ایجاد می‌کنند.

نمایشگرهای LCD نانو سل با بهره‌گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آنها تقریباً به اندازه یک نانومتر است رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، قابل مشاهده است.

تلویزیون 65 اینچی Q8 با بهای 3000 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و قیمت آن در مقایسه با مدل SK9000 بسیار بیش تر است.

تلویزیون های 2018 LCD از اواسط ماه مارس سال جاری به مشتریان آمریکایی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟