اخبار لوازم خانگی

چمدان های آینده معرفی شدند!

مشکل بسته‌بندی وسایل، وجود مقادیر زیادی اسباب و لوازم، چمدان های سنگین و دردسرهایی از این قبیل شاید برای شما آشنا باشد؟در صورتی که با هریک از بحران ‌های گفته شده در هنگام سفر مواجه شدید از خواندن این مطلب غافل نشوید!

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مشکل بسته‌بندی وسایل، وجود مقادیر زیادی اسباب و لوازم، چمدان های سنگین و دردسرهایی از این قبیل شاید برای شما آشنا باشد؟در صورتی که با هریک از بحران ‌های گفته شده در هنگام سفر مواجه شدید از خواندن این مطلب غافل نشوید!

در این مطلب قصد داریم تا شما کاربران عزیز را با چمدان های آینده با عنوان  FUGU LUGGAGEآشنا کنیم که انقلابی عظیم در این حوزه محسوب می شود.

این چمدان پیشرفته تمامی مشکلات مذکور را برطرف کرده و در واقع با عنوان چمدان آینده شناخته می شود.

در نگاه اول، اندازه ی این محصول جالب نرمال است که با توجه به نیاز مسافر، اندازه آن تغییر می کند.

 به علاوه این سری چمدان های نوین با استاندارد های هواپیمایی مطابقت داشته و در کم تر از چند دقیقه می تواند بزرگ و یا کوچکتر شود.

قابلیت های این محصول شگفت انگیز تنها به این جا ختم نمی شود. ویژگی دیگری که این چمدان را از سایر نمونه های موجود در بازار منحصر به فرد کرده، تبدیل شدن آن به کمد لباس و بر طرف کردن مشکل چروک شدن لباس است.

قفسه های این چمدان امکان سازماندهی وسایل را فراهم کرده و به علاوه اندازه و ارتفاع مناسب این محصول منجر شده تا از آن به عنوان یک میز کاملا کاربردی برای قرار دادن لب تاپ و یا هر وسیله ی دیگری بهره برد.

لازم به ذکر است،  چمدان FUGU با این امکانات فوق العاده از پلاستیک ساخته شده و به همین منظور بسیار سبک بوده و حمل آن بسیار آسان است.

با فشار یک دکمه، پمپ تعبیه شده به سرعت باد می شود و به علاوه از پمپ آن می توان برای تمیز کردن کیسه های جاروبرقی استفاده کرد.

نظر شما چیست؟