اخبار لوازم خانگی

مدیر عامل ال جی دیسپلی به آینده این شرکت خوشبین است

شرکت کره ای ال جی دیسپلی پیش بینی می کند که در سه ماهه دوم سال جاری با فروش بیش تر پنل ها و قیمت های پایدارتری مواجه خواهد شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت کره ای ال جی دیسپلی پیش بینی می کند که در سه ماهه دوم سال جاری با فروش بیش تر پنل ها و قیمت های پایدارتری مواجه خواهد شد.

این شرکت کره ای در روز چهارشنبه برای نخستین بار طی 6 سال اخیر به دلیل تاخت و تاز رقبای چینی در عرضه ی این محصولات، عملکرد ضعیفی را ثبت کرد.

فروش پایین پنل های LCD برای تلویزیون و افزایش سرمایه گذاری برای تغییر تولیدات در راستای تقاضای روز افزون پنل های الد از عوامل تاثیرگذار این عملکرد در سه ماهه اول سال است.

علی رغم آن، دان کیم، مدیر عامل این شرکت به عملکرد سه ماهه دوم سال خوشبین است و پیش بینی می کند که با افزایش تقاضا برای پنل های بزرگ به منظور تماشا رویداد های ورزشی، فروش محصولات این شرکت نیز روند صعودی را طی خواهد کرد.

وی افزود، «بهای پنل های ال سی دی می بایست ثابت شود و این در حالی است که انتظار می رود تقاضا برای پنل های الد افزایش یابد.»

کیم در جریان مصاحبه ی خود عنوان کرد: “بازار بیش از حد انتظار در حال تغییر است” و فروش پنل های شرکت تحت فشار عرضه محصولات چینی قرار گرفته است.

سهام شرکت ال جی دیسپلی در روز چهارشنبه در مقایسه با کاهش 1 درصدی در بازار های بزرگتر، 0.2 درصد افزایش را تجربه کرد.

انتهای پیام

نظر شما چیست؟