اخبار لوازم خانگی

دستگاه خانگی هوشمندی که آتش نشانان را راهنمایی می کند!

نجات جان ساکنین خانه ای که در آتش به دام افتاده اند، همواره از چالش های پیش رو آتش نشانان بوده که پیدا کردن افراد آن هم درمیان آتش کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نجات جان ساکنین خانه ای که در آتش به دام افتاده اند، همواره از چالش های پیش رو آتش نشانان بوده که پیدا کردن افراد آن هم درمیان آتش کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است.

یک شرکت فعال در حوزه فناوری با عنوان  MC Smart Controlsبه تازگی محصولی به بازارعرضه کرده که به راحتی می تواند مکان افراد را پیدا کرده و در واقع،کمک بزرگی برای آتش نشانان است.

این محصول تازه وارد که  BR-1000H نام دارد، در واقع یک ابزار لیزری است که به پنجره متصل می شود وبا هشدارسیستم تشخیص دهنده حریق، فعال شده و پس از این که چراغ LED و لیزر آن روشن شد، توجه آتش نشان را به خود جلب می کند.

در واقع، چراغ ال ای دی توجه آتش نشان را به خود جلب کرده و لیزر مسیری را که آتش نشان باید به آن سمت حرکت کند را نشان می دهد.

علاوه براین، این محصول هوشمند از قابلیت اتصال وای فای برخوردار بوده و کاربران با استفاده از اپلیکیشن iOS و اندروید آن می توانند دستگاه را کنترل و خاموش کنند.

دستگاه هوشمند BR-1000H  با قیمت 159 دلار از ژانویه آینده در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟