فناوری

مشخصات و زمان عرضه پلی‌استیشن 5 اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از تحلیلگران موفق در صنعت بازی‌های ویدئویی که به دلیل پیش‌بینی‌های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از تحلیلگران موفق در صنعت بازی‌های ویدئویی که به دلیل پیش‌بینی‌های درستش در ژاپن شهرت دارد، پیش‌بینی کرده است که کنسول بازی پلی‌استیشن 5 در تاریخ نوامبر سال 2020 با قیمت 499 دلار روانه بازار می‌شود.

همانطور که می‌دانید در این اواخر شاهد بیشتر شدن احتمالات و پیش‌بینی‌های متعدد در زمینه قیمت و تاریخ عرضه کنسول بازی پی‌استیشن 5 بوده‌ایم اما دلیل اوج این پیش‌بینی‌ها و انتشار احتمالات متعدد در این زمینه‌ها چیست؟ دلیل اصلی اوج احتمالات و پیش‌بینی‌ها درمورد کنسول بازی پلی‌استیشن 5 این است که کمپانی سونی اطلاعات خیلی جزئی را درمورد این کنسول بازی منتشر کرده و خیلی زیاد به آن اشاره نکرده و علاوه‌براین کنسول فعلی این کمپانی بزرگ یعنی کنسول پلی‌استیشن 4، بیشترین میزان فروشش را پشت سر گذاشته است. از این‌رو است که اکنون تمامی تحلیلگران و گیمرها در حال ارائه نظرات خود در زمینه قیمت و تاریخ پلی‌استیشن 5 هستند.

در میان تمامی تحلیلگرانی که در رابطه با قیمت و تاریخ انتشار کنسول بازی پلی‌استیشن 5 نظرات خود را اعلام کرده‌اند، یک تحلیلگر حرفه‌ای وجود دارد که هیدکی یاسودا نام دارد این تحلیلگر، یک تحلیلگر ژاپنی است که به دلیل پیش‌بینی‌های درستی که تاکنون داشته در این کشور به عنوان یکی از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدئویی مشهور است. این تحلیلگر علاوه‌بر اینکه به تحلیل عملکرد تجاری کمپانی سونی پرداخته، قیمت و تاریخ عرضه کنسول بازی پلی‌استیشن 5 را پیش‌بینی کرده است.

او پیش‌بینی کرده است که کنسول بازی پلی‌استیشن 5 تمامی نقاط ضعفی که کنسول بازی پلی‌استیشن 4 داشت را رفع می‌کند و کاملا بی‌نقص و قدرتمند خواهد بود. او همچنین معتقد است که نسل جدید کنسول‌های بازی کمپانی سونی، در ماه نوامبر سال 2020 با قیمت 499 دلار روانه بازار خواهد شد.

باوجود اینکه تخمین زدن میزان فروش این کنسول بازی بدون هیچ‌گونه اطلاعات و جزئیاتی از آن کار بسیار دشواری است، آقای هیدکی یاسودا پیش‌بینی کرده فروش این کنسول بازی تا 6 میلیون واحد در نخستین سال مالی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟