اخبار لوازم خانگی

سیستم تهویه مطبوع قابل حمل مناسب برای اتاق های کوچک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین کار برای خنک کردن فضای اتاق یا خانه در روزهای گرم تابستان استفاده از ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین کار برای خنک کردن فضای اتاق یا خانه در روزهای گرم تابستان استفاده از کولر، دستگاه تهویه مطبوع یا فن است. دستگاه هوشمند Frigidaire یک سیستم تهویه مطبوع بدون نیاز به اتصال به پنجره بوده و برای اتاق های یک نفره یا فضاهای کوچک ساخته شده و به راحتی می توان آن را در اتاق جا به جا کرد.

قابل ذکر است، این سیستم درمکان های مرطوب و جاهایی که هیچ پنجره ای باز نباشد، کاربرد دارد. همچنین این سیستم ها برای کلاس های درس، ادارات و محل های کار و غیره مناسب هستند.

این دستگاه هوشمند Frigidaire امکان اتصال به وای فای را به کاربران خود می دهد و دارای یک برنامه هوشمند برای کنترل و یک عملکرد خودکار خنک کننده است. دستگاه یاد شده از سه سطح خنک کننده، تنظیم سرعت فن و همچنین حالت خواب و صرفه جویی در انرژی بهره می برد.

این سیستم می تواند یک اتاق تا 550 مترمربع را خنک کند، این مدل برای اکثر خانه ها مناسب است. در سیستم تهویه مطبوع هوشمند Frigidaire یک عملکرد تخلیه وجود دارد اما از آن جایی که برای اتصال به پنجره تنظیم نشده است، این سیستم می تواند تنها سه پیمانه آب در هر ساعت را تخلیه کند.

شایان ذکر است، قیمت درنظر گرفته شده برای این سیستم تهویه مطبوع هوشمند 550 دلار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟