اخبار لوازم خانگی

جارو برقی های هوشمند آی ربات در آستانه ورود به بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت iRobot دو ربات Roomba s9+ و Braava jet m6 که عملکردی مانند جارو برقی دارند و می ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت iRobot دو ربات Roomba s9+ و Braava jet m6 که عملکردی مانند جارو برقی دارند و می توانند همزمان و هماهنگ با هم تمیز و گردگیری کنند را عرضه کرده است.

ربات رومبا S9 + از یک برس جدید بهره می برد که 30 درصد پهن تر از نسل قبلی است و در گوشه ربات قرار می گیرد. رومبا S9 + نسبت به مدل های دیگر مانند مجموعه 600 و رومبا  i7+ قدرت توان بالایی دارد و قوی تر و باهوش تر از نسخه های قبلی خود است.

محفظه ذخیره سازی ربات یاد شده می تواند تا 550 میلی لیتر آشغال و گرد و غبار را ذخیره کند. این ربات جاروبرقی مجهز به  پنج بازو برای جلوگیری از آسیب زدن به دیواره های خانه است.

سنسورهای نوری می توانند بیش از 234.400 داده را در ثانیه پردازش کنند و به ربات اجازه می دهد نقشه دقیق خانه را ایجاد کرده و کار آمدترین مسیر را برای تمیزکردن انتخاب کند.

همچنین کاربران با نصب اپلیکیشن شرکت iRobot در گوشی هوشمند خود می توانند یک اتاق خاصی را برای تمیز کردن تنظیم کنند. علاوه بر آن، جارو برقی رباتیک می تواند به دستورات صوتی از طریق Alexa و Google Assistant پاسخ دهد.

طراحی ظاهری این مدل جاروبرقی شبیه به مدل قبلی i7+ است. زمانی که محفظه زباله s9+ پرشود به صورت اتوماتیک آن را تخیله می کند. ظرفیت مخزن پایه تخلیه زباله تا 30 سطل گردوغبار و آلودگی است.

 Braava m6 یک مخزن آب 500 میلی لیتری دارد که می تواند تا 1000 فوت مربع فضای اتاق را پوشش دهد و همچنین این محصول از یک سری پدهای یکبار مصرف بهره می برد. اپلیکیشن  iRobot  می تواند هر دو روبات را به هم متصل کند تا تمیز کردن را به صورت دوگانه انجام دهند. رومبا S9 + با پایه تخلیه زباله در سایت شرکت iRobot به مبلغ 1299 دلار و مدل بدون پایه تخلیه زباله 999 دلار و Braava jet m6  499 دلار در دسترس مشتریان است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟