اخبار لوازم خانگی

عرضه تلویزیون های 48 اینچی الد ال جی از سال 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی به منظور رقابت با تلویزیون های ال سی دی میانه رده از عرضه نسخه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی به منظور رقابت با تلویزیون های ال سی دی میانه رده از عرضه نسخه های کوچکتر تلویزیون های الد خبر داد و هم اکنون اعلام کرده که علاقه مندان می توانند از سال 2020 نسخه 48 اینچی این سری از مدل ها را در اختیار داشته باشند.

نماینده ال جی در چین طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این غول کره جنوبی قصد دارد تا تلویزیون های 48 اینچی الد را در سال 2020 به بازار عرضه کند.

وی افزود،” این استراتژی ما است که جایگاه خود را در بازار تلویزیون های پیشرفته تثبیت کنیم و در حالی که به حضور خود در بخش نسخه های لوکس و پریمیوم ادامه می دهیم.”

بسیاری از برندهای مطرح جهان نظیر ال جی، سونی، فیلیپس و هایسنس برای تلویزیون های پریمیوم خود از فناوری الد بهره می برند اما شرکت ال جی با عرضه نسخه های کوچکتر این سری از تلویزیون ها امکان استفاده از آن ها را برای اتاق پذیرایی و همه افراد فراهم می کند.

تولیدات تلویزیون های الد در مقایسه با نسخه های ال سی دی محدود است و تنها شامل اندازه های 55، 65، 77 و 88 اینچی می شود و مشکلات فنی منجر به تاخیر نسخه های الد در اندازه کوچکتر شده است.

به عبارت دیگر، قرار دادن تمام پیکسل های 4K در پنل های کوچکتر الد از نظر فنی کمی با مشکل مواجه است.

پیش بینی می شود که نسخه های 48 اینچی از قیمت کمتری برخوردار باشند و امکان خرید آن ها با بودجه های کمتر فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟