اخبار لوازم خانگی

ال جی به دنبال استفاده از webOS در لوازم خانگی هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی و کیو تی (Qt) طی یک همکاری مشترک به دنبال توسعه سیستم عامل وب او اس ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی و کیو تی (Qt) طی یک همکاری مشترک به دنبال توسعه سیستم عامل وب او اس (webOS)  به ابزارهای دیگری نظیر خودرو، ربات و سایر لوازم خانگی هوشمند هستند.

ال جی از سال 2014 همکاری خود را با شرکت کیو تی آغاز کرده است و با خریدن WEB OS از اچ پی و توسعه آن توانست اولین تلویزیون های هوشمند خود را روانه بازار کند.

این غول فناوری کره جنوبی از فریم ورک توسعه دهنده نرم افزار کیو تی و ابزار جی یو ای برای به کارگیری در گوشی های او اس تا تلویزیون های هوشمند، یخچال فریزر و اسمارت واچ بهره برد.

دور انتظار نیست که رقیب دیرینه ال جی نیز این اهداف را دنبال کند و به همین منظور، سامسونگ در گذشته از به کارگیری سیستم عامل Tizen  در ربات جاروبرقی، ماشین لباسشویی و دستگاه تهویه مطبوع خبر داد.

وب او اس را مي توان به سادگي جزو بهترين تجربه هاي استفاده از تلويزيون هوشمند دانست و در واقع ال جی با داشتن بهترین سیستم عامل تلویزیون توانست جایگاه دوم را در بین سیستم عامل های تلویزیون از آن خود کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟