اخبار لوازم خانگی

برخورداری 40 هزار خانوار سیل زده از بسته‌های لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در جریان حوادث طبیعی اخیر ظرفیت انبارهای هلال احمر کاهش ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در جریان حوادث طبیعی اخیر ظرفیت انبارهای هلال احمر کاهش یافت و بعضی از انبارها خالی شد که نسبت به بازیابی و پرکردن انبارها اقدام شد.

محمود رضا پیروی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: در جریان سیل اخیر همه ظرفیت‌ها برای کمک به سیل‌زدگان بکارگیری شد.

وی اضافه کرد: در جریان حوادث طبیعی اخیر ظرفیت انبارهای هلال احمر کاهش یافت و بعضی از انبارها خالی شد که نسبت به بازیابی و پر کردن انبارها اقدام شد و اکنون نگرانی از این بابت وجود ندارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای است که اگر حادثه‌ای روی دهد آمادگی لازم برای خدمت به آسیب‌دیدگان ایجاد شده است.

وی کمک‌های مردم در جریان سیل‌های اخیر را سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ۴۰ هزار خانوار آسیب دیده ناشی از سیل از کمک‌های مردمی در قالب بسته‌های لوازم خانگی شامل فرش، یخچال و تلویزیون برخوردار شدند.

پیروی با بیان اینکه ظرفیت و اعتماد اجتماعی نسبت به هلال احمر در حال افزایش است، تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح و توسعه آموزش عمومی باید همه کارها را به داوطلبان و مردم به عنوان نخستین پاسخ دهنده‌ها به حوادث، سپرد.

وی با اشاره به تکیه بر داوطلبان، جوانان و امدادگران در جمعیت هلال احمر، ادامه داد: شناسایی خطرپذیری، استعداد داوطلبی مردم عادی و تقویت آموزش‌های عمومی در استان بوشهر ضروری است./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟