فناوری

ایرفون های وایرلس سونی، صدا را حذف می کند!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایرفون های واقعی برای نخستین بار درسال 2014 معرفی شدند و به سرعت جای خود در ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایرفون های واقعی برای نخستین بار درسال 2014 معرفی شدند و به سرعت جای خود در بازار فناوری پیدا کردند. شرکت هایی نظیر اپل از بازیگران اصلی این حوزه محسوب می شوند اما لقب ایزوله ترین مدل به ایرفون WF-1000XM3 سونی تعلق می گیرد که تمامی صداهای محیط را حذف کرده و لذت شنیدن موسیقی را دوچندان می کنند. باید اعتراف کرد که هدفون و یا هدست های سری 1000X مانند مدل های WH-1000XM3 و  MDR-1000Xبا حذف صدای محیط اطراف توجه همه را به خود جلب کرده اند.

هدفون و یا ایرفون های سونی حتی قادر به حذف صدای موتور هواپیماه هستند و بهترین گزینه برای سفر محسوب می شوند.

شرکت سونی پردازشگر حذف صدای QN1e HD را در داخل ایرفون WF-1000XM3 به عنوان قسمتی از فناوری سنسور Dual Noise  فشرده کرده است.

پردازشگر  QN1e HD یک صدای معکوس برای خنثی کردن صداهای شناسایی شده با هر فرکانسی ایجاد می کند و تنها صدای موزیک شنیده می شود.

همان طور که پیش بینی می شود، شرکت سونی به لطف پردازش سیگنال 24 بیتی و ادغام با DAC/amp  کیفیت بالای صدا را برای کاربران به ارمغان آورده است.

ایرفون وایرلس مجهز به بلوتوث  5.0با پشتیبانی کدک AAC است و تا 6 ساعت می تواند به صورت مدام از آن استفاده کرد. از دیگر قابلیت های آن می توان از حالت  Quick Attention نام برد که امکان شنیدن صدای اطراف و افراد را به وجود آورده است.

لازم به ذکر است که این ایرفون از قابلیت مکالمه برخوردار بوده و حتی با دستیارصوتی گوگل اسیستنت سازگاری دارند.

در نهایت باید گفت که ساختار سه گانه ارگونومیک این محصولات سونی منجر شده تا به راحتی داخل گوش قرار بگیرند. ایرفون های وایرلس  ANC با قیمت 229 دلار 99 سنت در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟