فناوری

احیای جنگل‌ها توسط پروژه جدید ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه حفظ و نگهداری منابع طبیعی از جمله درختان یک وظیفه ملی محسوب می‌شود. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه حفظ و نگهداری منابع طبیعی از جمله درختان یک وظیفه ملی محسوب می‌شود. در چندسال گذشته اسپانیا یکی از بدترین آتش سوزی‌ ها را در جنگل‌های خود متحمل شد. جنگل‌ها و مراتع اثرات قابل توجهی در زندگی بشر دارند و در واقع حیات انسان‌ها وابسته به این منابع است. از ماه مارس سال جاری، شرکت ال جی حدود ۲ میلیون بذر در سراسر پارک بزرگ یکی از شهرهای اسپانیا کاشته است که انتظار می رود ۱.۵ میلیون درخت رشد کند.

شرکت ال جی امیدوار است که هر شهروند اسپانیایی یک درخت یا بذر بکارد و هشتگ #UnaPersonUnArbol (یک نفر، یک‌درخت) را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارد تا با این عمل تعداد زیادی درخت تا سال ۲۰۳۰ رشد کند.

ال جی از فناوری هواپیماهای بدون سرنشین و گوشی هوشمند برای کمک به پارک طبیعی اسپانیا که یکی از بدترین آتش سوزی‌ها را داشت، استفاده کرده است.

در بخشی از پروژه LG Smart Green، این غول فناوری کره، Revolution Co2 محلی را راه اندازی کرده تا با استفاده از هواپیماهای پیشرفته بدون سرنشین، یک گوشی هوشمند (G8 Smart Green LG) و یک لپ تاپ LG را در کاشت بذر به کار گیرد.

این فرآیند ابتدا شامل، اسکن اطلاعات توسط هواپیماهای بدون سرنشین با استفاده از گوشی هوشمند است. سپس داده ها و تصاویر به لپ تاپ فرستاده می شود که از نرم افزار پیشرفته و الگوریتم مخصوص برای شناسایی مکان‌های بهینه جهت پراکنده شدن دانه ها استفاده می شود.

در نهایت یک خلبان Revolution Co2 هواپیمای بدون سرنشین را برای کاشت بذرها با استفاده از گوشی و لپ تاپ کنترل می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟