اخبار لوازم خانگی

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان رفتنی شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان با ابراز نارضایتی از وضعیت همکاری‌ها در اتاق ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان با ابراز نارضایتی از وضعیت همکاری‌ها در اتاق اصناف از رفتن خود از این اداره خبر داد.

بیوک حمیدی پس از ۱۳ سال فعالیت در اتاق اصناف و اتحادیه لوازم خانگی شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان قرار است به زودی با این مجموعه خداحافظی کند تا یادآور این باشد که پست‌ها و میزهای زود گذر نباید بهانه‌ای برای زیر پا گذاشتن ارزش‌ها باشد.

حمیدی مدتی رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان رباط‌کریم بود و سپس با پشتکاری که داشت، توانست به اتحادیه کشوری صنف خود راه پیدا کند و در ادامه با تاسیس شهرستان بهارستان او ریاست اتحادیه لوازم خانگی بهارستان را به‌ دست گرفت و سپس با رأی اعضای هیئت مدیره به‌ عنوان رئیس اتاق اصناف شهرستان منصوب شد.

بعد از پایان دوره ریاستش به‌عنوان خزانه‌دار اتاق اصناف شهرستان بهارستان منصوب شد که ظاهراً این پست به‌ عنوان ایستگاه پایانی فعالیت او در اتاق اصناف است.

گفتنی است که صاحب‌خانه کردن اتاق اصناف و اتحادیه‌های تحت پوشش، آن هم با دست خالی تنها یکی از یادگاری‌های حمیدی در دوران ریاستش در شهرستان بهارستان به شمار می رود.

حمیدی در جمع خبرنگاران چهار دلیل برای خداحافظی از اصناف ذکر کرد و بیان داشت: مهم‌ترین آن عدم صداقت و پایبند نبودن برخی از همکارانم به قول‌ها و وعده‌ها می باشد که واقعاً این موضوع حالم را بد می کند.

وی همچنین با ابراز نارضایتی از موضوع مذکور، تثریح کرد: به همین خاطر در این دوره از انتخابات اتحادیه لوازم خانگی شرکت نکردم تا پرونده فعالیت بنده به طور کلی در مجموعه اتاق اصناف شهرستان بهارستان بسته شود، تصمیم دارم از این پس توان خود را روی برنامه‌های اقتصادی متمرکز کنم./ پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟