اخبار لوازم خانگی

۳۲ هزار بسته لوازم‌خانگی در بین سیل‌زدگان توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از توزیع بیش ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از توزیع بیش از ۳۲ هزار بسته لوازم خانگی در بین سیل‌زدگان کشور خبر داد و گفت: تقریبا ۹۰ درصد آن محقق شده است.

حمید مردانیان صبح امروز در آئین اهدای 51 جهیزیه به 51 زوج جوان کرمانی که با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات کشور برگزار شد اظهار داشت: کمتر از 200 سال قبل در ایران استسمارگران منابع عظیم این کشور را غارت می‌کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت بسیار تحقیر شدیم چرا که وابستگی زیادی به دنیا داشتیم گفت: در آن روزگار خفقان خاصی بر کشور حاکم بود و مردم جرات سخن گفتن و بیان مشکلات را نداشتند.

نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اینکه خدا رحمت کند امام خمینی(ره) را که نهضتی بزرگ را در این کشور آغاز کرد افزود: ما امروز به برکت این کار بزرگ و عظیم آزادانه و مستقلانه در دنیا گام بر می‌داریم.

وی با بیان اینکه دشمن از این موضوع ناراحت است و هر روز توطئه جدیدی علیه کشور و مردم ما آغاز می‌کند تصریح کرد: شبیه خون فرهنگی توطئه شوم دشمن است و دشمن قصد تغییر سبک زندگی ایرانیان را دارد.

مردانیان با اشاره به اینکه شهید مطهری فرمود نفاقی که امروز وجود دارد هزار برابر بدتر از نفاق زمان امام علی(ع) و عمر و عاص است گفت: دشمن از هر طریقی قصد ضربه به نظام اسلامی را دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد احسان در سال 97 حدود 2 هزار جهیزیه بین زوج‌های نیازمند توزیع کرده است افزود: امسال نیز 3 هزار جهیزیه در سطح کشور بین زوج‌های جوان نیازمند توزیع می‌شود.

نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اینکه بنیاد احسان در سه ماه ابتدای امسال درگیر سیل در استان‌های سیل‌زده بوده است عنوان کرد: متعهد شدیم بیش از 32 هزار بسته لوازم خانگی بین سیل‌زدگان کشور توزیع شود که تقریبا 90 درصد آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه طرح هزار مسجد و هزار خیریه در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال اجرا است گفت: مساجد یک پایگاه مردمی عظیم هستند و بنا داریم از این ظرفیت عظیم بهره بیشتری ببریم.

مردانیان با اشاره به اینکه در زمینه کاشت حلزون وارد شدیم و آماده کمک در این زمینه هستیم افزود: در استان کرمان حدود 16 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است./تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟