اخبار لوازم خانگی

از تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XT515 چه می دانید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XT515 از محصولات حرفه ‌ای این برند ایرانی محسوب می ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XT515 از محصولات حرفه ‌ای این برند ایرانی محسوب می شود. کیفیت ‌ساخت آن مثال ‌زدنی است و نیاز هر کاربرحرفه ‌ای را برآورده می‌ کند.

این تلویزیون در سایز 55 اینچی تولید می‌شود و برای فضاهای نسبتا بزرگ و متوسط کافی است. کیفیت ‌تصویر این تلویزیون Full HD  است و تصاویر را با رزولوشن 1920×1080 پیکسلی به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XT515 از سیستم عامل اندورید ورژن 4.4 بهره می برد و به کاربر امکان اتصال به WIFI و LAN را می دهد. همچنین مجهز به WIFI Direct و WIFI Screen Mirror است. کاربر با اتصال بی سیم WIFI می تواند به صورت آنلاین فیلم تماشا کند یا در اینترنت به جست و جو بپردازد. حتی امکان دانلود و نصب انواع بازی را به کاربران می دهد.

سیستم‌ صوتی این تلویزیون نیز کیفیت قابل ‌قبولی دارد و از دو بلندگوی 10 واتی‌ آن، صدایی با سیستم‌ صوتی Dolby Digital پخش می‌شود.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XT515

مشخصات

نوع صفحه: تخت

نسبت تصویر: 16:9

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر: ندارد

HDR: ندارد

استانداردهای صوتی: Dolby Digital

پردازنده: دو هسته ای

دوربین: ندارد

قابلیت کنترل حرکتی: ندارد

کامپوزیت: ندارد

بلوتوث: ندارد

ورودی آنتن: دارد

خروجی هدفون: ندارد

قفل کودک: ندارد

گیرنده دیجیتال: دارد

ریموت کنترل: دارد

نوع پایه: رومیزی

قیمت:5.500.000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟