اخبار لوازم خانگی

دستگاه تهویه مطبوع پاناسونیک از دستیار صوتی پشتیبانی می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاناسونیک از اضافه شدن قابلیت کنترل صوتی با استفاده از دستیار صوتی گوگل ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاناسونیک از اضافه شدن قابلیت کنترل صوتی با استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا به سیستم های تهویه مطبوع خود خبر داد.

دستگاه های تهویه مطبوع پاناسونیک با اپلیکیشن Comfort Cloud سازگاری داشته و امکان کنترل از راه دور آن ها فراهم شده است.

این قابلیت برای بازارهای محلی و تجاری مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. مالکان علاوه بر کنترل سیستم روشنایی و صوتی، از این پس می توانند تنظیمات دستگاه های تهویه مطبوع خود را از طریق صدا انجام داده و یک محیط رویایی در منزل خود ایجاد کنند.

کاربران می توانند با بهره بردن از اپلیکیشن Comfort Cloud ویا دستیارهای صوتی آمازون و گوگل سیستم خود را خاموش و روشن کرده و حتی دمای آن را کاهش و افزایش دهند.

این سیستم برای استفاده در محل های کار نیز توصیه می شود و کارمندان می توانند پیش از آمدن به محل کار، اتاق کار خود را از راه دور خنک کنند.

دسترسی به کنترل صوتی سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک با استفاده از دستیارهای صوتی نام برده تنها به زبان انگلیسی امکان پذیر است و در ماه های آتی زبان های دیگری به این لیست اضافه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟