فناوری

عرضه نخستین گوشی هوشمند 5G نوکیا در سال 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها شرکت های تولیدکننده تلفن هوشمند تمرکز بالایی روی توسعه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها شرکت های تولیدکننده تلفن هوشمند تمرکز بالایی روی توسعه اسمارتفون با پشتیبانی از شبکه 5G قرار دادند. نوکیا نیز یکی از این کمپانی ها بوده که درصدد است سال 2020 اولین تلفن هوشمند 5G خود را معرفی و عرضه کند.

به گزارش وب سایت دیجیتال ترندز، شرکت HMD Global که وظیفه توسعه محصولات نوکیا را برعهده دارد، اعلام کرد Juho Sarvikas مدیر ارشد محصولات جهانی HMD در مصاحبه ای بیان داشت که سال 2020 تلفن هوشمند با پشتیبانی از شبکه 5G نوکیا عرضه می شود.

Sarvikas اشاره داشت که محصول 5G نوکیا با نصف قیمت اسمارتفون های تاکنون معرفی شده عرضه خواهد شد. در حال حاضر سامسونگ دو مدل گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 10 را با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه می کند و قیمت آنها بیش از 1000 دلار است.

در واقع HMD می خواهد به عرضه گوشی هوشمندی بپردازد که با قیمتی کمتر از 600 دلار به پشتیبانی شبکه 5G می پردازد. اطلاعات دقیقی درباره محصول 5G اچ ام دی در دست نیست و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟