فناوری

شارژر بی‌سیم Zens Liberty تمام کاستی های اپل را جبران می‌کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در 29 مارس سال جاری از توقف تولید و فروش شارژر بی سیم ایرپاور خبر ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در 29 مارس سال جاری از توقف تولید و فروش شارژر بی سیم ایرپاور خبر داد. ایرپاور از قابلیت شارژ ایرپاد، گوشی های اپل و اپل واچ برخوردار بود اما شرکت دیگری با عنوان Zens قصد دارد تا با تولید شارژر بی سیم Zens Liberty تمام کاستی های اپل را جبران کند.

این پدشارژر بی سیم با استاندارد Q سازگاری داشته و می تواند دو دستگاه را همزمان شارژر کند و سرعت آن در مقایسه با نسخه های مشابه، بیشتر است.

پدشارژر بی سیم Zens Liberty از 16 سیم پیچ بهره می برد و در حالی که شنیده ها حاکی از آن است که نسخه های اپل از 21 الی 24 سیم پیچ استفاده می کردند. پیش بینی می شود که این پد شارژر در دو نسخه و با قیمت های 139 دلار 99 سنت و 179 دلار از ماه نوامبر در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

به نظر می رسد که گرم شدن بیش از حد پدهای اپل منجر به توقف تولید آن شده باشد و در واقع اپل نتوانست تا استانداردهای امنیتی را در کنار عملکردی مناسب ارائه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟