اخبار لوازم خانگی

نقش تاثیرگذار آیکیا در صنعت لوازم خانگی هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروشگاه ها و سهام شرکت تولید کننده لوازم خانگی آیکیا روز به روز بیشتر می ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروشگاه ها و سهام شرکت تولید کننده لوازم خانگی آیکیا روز به روز بیشتر می شود. این برند سوئدی از سپتامبر 2017 تا آگوست 2018 درآمد 38.8 میلیارد یوروی کسب کرده و به تازگی از یک سرمایه گذاری عظیم در بخش خانه هوشمند و اینترنت اشیا خبر داده است.

لوازم هوشمند آیکیا تنوع بی نظیری از محصولات را شامل می شود. سیستم های روشنایی و اسپیکرهای هوشمند آیکیا با قابلیت اتصال به اپلیکیشن های گوشی برای نخستین بار در سال 2012 معرفی شد.

لوازم خانگی های نام برده نخستین گام آیکیا در بازار لوازم خانگی هوشمند محسوب می شوند اما با توجه به تقاضای روز افزون برای این سری محصولات، به حضور گسترده تر در این بازار نیاز است.

فعالیت گسترده آیکیا در بازار لوازم خانگی هوشمند نه تنها برای این شرکت بلکه برای صنعت اینترنت اشیا و ابزارهای هوشمند نیز هیجان انگیز خواهد بود زیرا تاثیر قابل توجهی روی توسعه خانه هوشمند خواهد داشت.

شرکت آیکیا طی روزهای گذشته از راه اندازی یک واحد مستقل برای خانه هوشمند خبر داد که پس از واحد کودک، بزرگترین بخش این شرکت سوئدی تلقی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟