اخبار لوازم خانگی

میز فرش ایران و چین با هدف توسعه صادرات فعال شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین از فعال شدن میز فرش چین که به مدت چهار سال متوقف ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین از فعال شدن میز فرش چین که به مدت چهار سال متوقف شده بود با حضور فعالان و ذینفعان خبر داد.

مجیدرضا حریری، نایب‌رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در دیدار با فرشته دستپاک رئس مرکز ملی فرش ضمن توضیح چگونگی توسعه صادرات فرش دستباف ایرانی و بررسی راهکار‌های عملی تعامل با بازار چین و به ویژه هنگ‌کنگ گفت: در ابتدا باید شناسایی ویژگی‌های منحصربه‌فرد فرش دستباف ایران در کشور چین دنبال شود.

وی همچنین از فعال شدن میز فرش چین که به مدت چهار سال متوقف شده بود با حضور فعالان و ذینفعان خبر داد و افزود: نشست میز کشور‌های مختلف برای بازار‌های هدف صادراتی فرش دستباف به منظور شناسایی زمینه‌های ورود و توسعه روابط دو جانبه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

فرشته دستپاک نیز در این دیدار بر استفاده از کسب و کار‌های اینترنتی در حوزه فرش تاکید کرد.

وی گفت: با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری و استارت آپ‌های مطرح در حوزه کسب و کار‌های اینترنتی به دیجیتال مارکنتیگ وارد می‌شویم./میزان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟