اخبار لوازم خانگی

قیمت تلویزیون های سری 6 4K تی سی ال مشخص شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال برای نخستین بار در ماه آگوست از تلویزیون های سری 6 4K خود  رونمایی ...

نفیسه رحیمی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال برای نخستین بار در ماه آگوست از تلویزیون های سری 6 4K خود  رونمایی کرد و هم اکنون این تلویزیون های ال سی دی در سایزهای 55 و 65 اینچی و با قیمت پایه 600 دلار در اختیار مشتریان آمریکایی قرار می گیرد.

نسل جدید و نسخه به روزرسانی شده این سری از محصولات تی سی ال همچنان با فناوریLED local dimming عرضه می شود که در نسخه های 55 اینچی با 100 منطقه و در مدل های 65 اینچی با مناطق بیشتری به فروش می رسد.

علاوه براین، این سری از تلویزیون های تی سی ال به فناوری کوانتوم دات مجهز شده اند که تصاویر را با وضوح بالاتری پخش می کند.

تلویزیون های ال سی دی سری 6 جدید از فرمت هایی HDR نظیر HDR10، HLG ودالبی ویژه پشتیبانی می کنند. کاربران می توانند در صورت اتصال یک سیستم صوتی خارجی، قابلیت دالبی اتمس را نیز تجربه کنند. تلویزیون های سری 6 تی سی ال براساس پلتفرم روکو OS ساخته می شود که امکان دسترسی به سرویس های نتفلیکس، آمازون، Hulu و یوتیوب را فراهم می کند.

تلویزیون های LCD تی سی ال در رقابت شدید با نسخه های سامسونگ قرار دارد و  نسخه های 55 و 65 اینچی به ترتیب با بهای 600 و 800 دلار عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟