اخبار لوازم خانگی

قاچاق کالا یکی از مهمترین دغدغه‌های اصناف

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس سازمان صمت استان قزوین گفت: قاچاق کالا و ورود آن به بازار یکی از مهمترین ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس سازمان صمت استان قزوین گفت: قاچاق کالا و ورود آن به بازار یکی از مهمترین نگرانی‌های اصناف است.

نبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در همایش پلیس امنیت و اصناف تاکید کرد: صاحبان صنوف از قاچاق کالا ناراحت هستند و برخورد با آن از مطالبات جدی صنوف است.
نبیل افزود: در بازار ثبات نسبی حاکم است و دشمنان دنبال برهم زدن آن هستند.
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: در استان ۳۸ هزار واحد صنفی فعالیت می‌کند که تامین امنیت آن‌ها با نیروی انتظامی است و ۲ هزار واحد صنفی هم بدون مجوز فعالیت می‌کنند که امیدواریم ساماندهی شوند.
او افزود: عرضه پوشاک خارج از شئونات اسلامی باعث گلایه مردم شده است که با همراهی نیروی انتظامی این مشکل حل خواهد شد.معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هم گفت: مردم بزرگترین سرمایه کشور هستند و باید اعتماد آنان را جلب کرد.

سرهنگ اشرفی گفت: کشف لوازم خانگی قاچاق ۸ برابر شده و کشف لوازم آرایش خارجی بیش از ۵ برابر و مواد خوراکی قاچاق هم بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.

او با بیان اینکه باید برای امنیت اقتصادی برنامه داشت افزود: برای تامین این موضوع باید همه صنوف پای کار بیایند و نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند نظم و امنیت را برقرار کند./باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/.

نظر شما چیست؟