بهترین جارو شارژی های 2019
اخبار لوازم خانگی

بهترین جارو شارژی های سال 2019 را بشناسید+مشخصات و تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به استقبال گسترده از جارو شارژی های تولید شده در دنیا که البته ...

رسول غروبی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به استقبال گسترده از جارو شارژی های تولید شده در دنیا که البته بیشتر به خاطر نوع کاربری و سهولت در انجام کار است، در این مقاله قصد داریم تا شمارا با بهترین جارو شارژی های سال 2019 آشنا کنیم.

از آن جایی که جاروهای شارژی با برندها، کیفیت ها و مشخصات بسیار متنوعی عرضه می گردد این مطلب می تواند دید بهتری برای یک خرید خوب به شما بدهد. هرچند که ممکن است بعضی از  بهترین جارو شارژی های سال 2019 که خدمتتان معرفی شده است در بازار ایران موجود نباشد اما با توجه به نکاتی که در این مطلب گفته شده به شما کمک می کند تا با دید بهتری نسبت به خرید جاروی شارژی اقدام کنید.

جاروهای شارژی این توان را دارند که بر خلاف جاروهای بزرگ تر بین کوسن های تخت خواب و یا زیر صندلی ماشین شما را به آسانی خاک گیری کنند. با توجه به اینکه در یک آزمایشگاه معتبر لوازم خانگی از سال 2013 روی بیش از 149 جاروی شارژی بیش از 100 ساعت تحقیق و آزمایش انجام شد که سرانجام جاروی شارژی بلک اند دکر (Black+Decker 20V Max Lithium Pivot BDH2000PL)  را به عنوان اولین انتخاب خود معرفی کرده است.

یک جاروی شارژی همه کاره عالی

Black+Decker 20V Max Lithium Pivot BDH2000PL

بهترین جارو شارژی های 2019 بلک اندکر

این جاروی شارژی با دهانه متمایز خود و مکش فوق العاده باعث تمیزکاری سریع منزل شما و داخل ماشین می شود. این مدل Black+decker  مکش بیشتری نسبت به تمامی جاروهای تست شده دارد (به غیر از جاروی بسیار گرانقیمت Dyson )

پس از تست این جاروی شارژی پر قدرت مشاهده شد که توانایی مکش غلات ، شن و ماسه ، گرد و غبار را به خوبی دارا است، و به اندازه کافی قوی است که موهای حیوانات خانگی را بدون  ابزار مخصوصی بردارد . مکش قوی موجب می شود که زمان روشن بودن پیاپی آن در حدود 10 دقیقه باشد که زیر حد متوسط است. هرچند با قدرت فوق العاده این جارو احتمالا این زمان برای پاکسازی داخل یک ون هم کفایت می کند .

انعطاف این جارو شارژی بلک اند دکر موجب می شود که به  جاهایی که دسترسی سخت تری دارند مثل حفره های صندلی اتومبیل وارد شود و  بسیار راحت تر کار کند.

 

برای تمیزکاری سریع

Black+Decker 16V Max Lithium Dustbuster Hand Vacuum CHV1410L

بهترین جارو شارژی های 2019 بلک اند دکر

اگر یک جاروی ساده برای نظافت سریع نیاز دارید این جاروی شارژی با قیمت مناسبی این کار را برای شما انجام می دهد.

اگر می خواهید از جارو فقط برای نظافت های پاره وقت استفاده کنید، این مدل بلک اند دکر ساده تر و ارزانتر از سایر مدل ها از جمله انتخاب اول ما است ولی نمی تواند به بسیاری از نقاط بد فرم برسد یا موهای روی اثاثیه را بکشد. با این حال ارزانی بسیار قابل توجه و توانایی اش در زدودن بسیاری از کثیفی های متداول باعث می شود انتخاب خوبی محسوب شود. روشن ماندن بی وقفه حدود 12 دقیقه ای آن مناسب بوده و شارژ مجدد آن بسیار سریع تر از مدل های مشابه است.

 

قدرت بیشتر برای تمیز کرردن ماشین

Bissell Multi Auto 19851

بهترین جارو شارژی های 2019

مکش چشمگیر و اتصالات داخلی این جارو برقی برای استفاده در ماشین عالی است که در ادامه در یک مقایسه به آن می پردازیم.

 

یک مدل مناسب جارو شارژی برای ماشین

Black+Decker 20V Max Lithium Flex BDH2020FL

بهترین جارو شارژی های 2019

این مدل بلک اند دکر یک جاروی شارژی عالی برای ماشین شما است. مکش خوب، لوله قابل انعطاف بلند و سایر ابزارهای این جاروی شارژی کمک می کند تا به نقاطی از ماشین و منزل شما برسد که مدل های دیگر با این قیمت نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

اگر احتیاج به جارویی دارید که به نقاط خاصی از ماشین خود دسترسی پیدا کنید باید بگوییم که Bissell Multi Auto 19851 و Black+Decker 20V Max Lithium Flex BDH2020FL هر دو مدل های مناسبی هستند چون از ابزارهای مفید مخصوص این کار از جمله یک شلنگ بلند بهره مند هستند. مدل Multi Auto  دارای مکش قوی تری نسبت به  Flex  بوده و زمان بیست دقیقه ای باطری آن در حالت روشن دقیقا دوبرابر مدل Flex  است.

مدل Multi Auto  به راحتی شلنگ و اتصالات خود را در داخل بدنه اصلی خود نگهداری می کند . با این وجود شلنگ نسبتا کوتاه آن باعث می شود تا در مواقعی از دو دست برای کار با آن استفاده کنید. مدل flex  بر خلاف آن قدرت کمتری دارد ولی می توانید از لوله بلند آن با یک دست استفاده کنید. مدل Flex  ارزش بیشتری داشته ولی اگر قیمت Multi Auto را در نظر بگیرید ارزش ارزیابی بیشتر را دارد.

 

قویترین جارو شارژی

Dyson V7 Car+Boat

قوی ترین جاروی شارژی دنیا

اگر قیمت برای شما اهمیت چندانی ندارد این مدل یک از قوی ترین جاروهای شارژی است که می توانید بخرید. این مدل با ابزارهای جانبی خوب همراهش می تواند تقریبا هر قسمت منزل و ماشینتان را تمیز کند.

جارو شارژی Dyson V7 Car+Boat با اختلاف قدرتمند ترین جارویی است که در این مقایسه حضور دارد و آزمایش شده است. Dyson در آزمایش جمع آوری زباله،  بزرگترین زباله های موجود را در کمترین زمان ممکن جمع آوری می کند و شما را به حیرت وا می دارد. باطری 30 دقیقه ای برای نظافت یک ماشین بزرگ کفایت می کند. اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم V7 Car+Boat به عنوان جارو شارژی که نمی تواند زمین شما را تمیز کند گران است اما اگر به دنبال بهترین ها هستید انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

 

بهترین جارو شارژی 2019 برای تمیزکردن پنجره ها 

Karcher WV5

بهترین چاروی شارژی های 2019

شاید برای شما این مدل کمی عجیب باشد ولی نباید از دید یک جارو شارژی معمولی به آن نگاه کنید . این مدل یک متخصص تمیزکاری برای کسانی است که علاقه به پنجره های تمیز و درخشان دارند. این جاروی شارژی با توجه به لوازم جانبی متنوعی که به همراه خود دارد بهترین کمک شما برای تمیز کردن پنجره ها است.

جارو شارژی Karcher WV5 این توانایی را دارد که بتوانید با استفاده از مواد شوینده لکه ها را از شیشه پاک کنید و بلافاصله آن را خشک کنید. همچنین از جاروی شارژی Karcher WV5 می توانید برای پاک کردن شیشه اتومبیل خودتان نیز استفاده کنید . عمر باطری بسیار مناسب 35 دقیقه ای  آن موجب رضایت خاطر تمامی استفاده کنندگان است.

 

مناسب ترین گزینه برای دارندگان حیوانات خانگی

Dyson DC58 Animal

بهترین جارو شارژی های 2019

این مدل دایسون مناسب کسانی است که حیوان خانگی دارند . اگر یک حیوان خانگی داشته باشید قطعا می دانید که چقدر سخت است که کل منزل را تمیز کنید و در نهایت سگتان روی مبل بپرد و مجددا تمامی منزل پر از موی حیوان شود. این مدل مخصوص استفاده برای حیوانات خانگی است . عمر باطری نه چندان زیاد آن خیلی به چشم نمی آید زیرا برای تمیز کردن خانه  شما طراحی نشده و نیازی به عمر باطری طولانی تر نخواهید داشت.

 

فاکتور های زیادی در انتخاب بهترین جارو شارژی های سال 2019 موثر است:

 توانایی پاک سازی و مکش : تقریبا هر جارویی می تواند ذرات قابل مشاهده را تمیز کند اما بعضی ها این کار را سریع تر از بقیه انجام می دهند. جاروهای قوی تر توان مکش خاک و ذرات سنگین تر و تکه های غذا را دارند.

باطری : یک جاروی شارژی خوب باید حداقل  دارای باطری 16 ولت باشد.

راحتی : شما باید قادر باشید که جاروی  شارژی را حداقل 10 الی 20 دقیقه در دستان خود نگه دارید بدون اینکه احساس خستگی کنید. وزن تنها عامل موثر در راحتی جارو نیست بلکه نحوه توزیع وزن نیز حائز اهمیت است. مدل هایی که نیاز دارید بدنه اصلی را در دست بگیرید و با لوله آن کار کنید راحتی کمتری برای کاربر دارند . شما باید قدرت مانور خوبی در نقاط خاصی داشته باشید که دسترسی به آن مشکل است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟