جمشید جهانزاده
اخبار لوازم خانگی

بازدید بازیگر سینما و تلویزیون از نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در حالی روز سوم خودرا سپری ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در حالی روز سوم خودرا سپری کرد که میزبان مهمان های ویژه ای بود. یک بازیگر سینما از نمایشگاه لوازم خانگی نوزدهم بازدید کرد و در انتهای بازدید به گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما پرداخت.

جمشید جهان زاده؛ بازیگر سینما و تلویزیون از نمایشگاه لوازم خانگی نوزدهم بازدید کرد و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ال کا ایران گفت : همه ی ما به تولید ملی اهمیت می دهیم و برگزاری این نمایشگاه نیز به رونق تولید کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد : من خودم همیشه به کالای ایرانی و تولید ملی علاقه مند بوده ام و دوست داشتم به ابزار و کالای خارجی نیازمند نباشیم.

این بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون افزود : بنده شخصا تا آنجایی که در توان من باشد در این حوزه تبلیغ کالای ایرانی را خواهم کرد تا فرهنگ خرید کالای ایرانی فراگیر شود.

جمشید جهان زاده ادامه داد : خرید کالای ایرانی باعث رونق تولید می شود. من در منزل شخصی بیشتر از وسایل تولید ایرانی استفاده می کنم. به ندرت در محل زندگی ام کالای خارجی می بینید و بیشترین وسایل موجود در خانه من، کالاهای تولید داخل است.

وی گفت : افزایش تولید باعث ایجاد اشتغال می شود و این اتفاق بسیار حائز اهمیت است. برگزاری این نمایشگاه ها مردم را تشویق می کند که خرید کالای ایرانی را در اولویت خود قرار دهند و همین اتفاق کافی است تا فرهنگ خرید کالای ایرانی روز به روز در بین مردم گسترده تر شود.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران بعد از ظهر فردا، جمعه یکم آذر ماه به کار خود پایان خواهد داد. روز سوم این نمایشگاه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت و بازدیدکنندگان از کیفیت کالای ایرانی و برگزاری این نمایشگاه ابراز رضایت داشتند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟