یخچال توکار ایرانی هیمالیا
اخبار لوازم خانگی

مشخصات یخچال توکار هیمالیا از زبان مدیر فروش این شرکت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به سراغ غرفه هیمالیا ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به سراغ غرفه هیمالیا رفتیم و از معاونت فروش این شرکت، مشخصات یخچال توکار هیمالیا را که جدیدترین محصول هیمالیا است، پرس و جو کردیم.

مشخصات یخچال توکار هیمالیا

امیرحسین قنبری؛ معاونت فروش شرکت هیمالیا در خصوص مشخصات یخچال توکار هیمالیا به خبرنگار ال کا ایران گفت : برای اولین بار است که در ایران محصولاتی بسیار خاص را رونمایی کردیم که امیدواریم باب میل مردم کشورمان به عنوان خریدار کالای ایرانی باشد. این محصولات شامل کالاهایی است که گاها مشابه داخلی ندارد و بیشتر شرکت های خارجی به تولید این نوع از محصولات پرداخته بودند.

وی ادامه داد : همانطور که می دانید نمونه های خارجی همیشه اختلاف قیمت شدیدی با محصولات تولید داخل دارند و از این بابت ما سعی کردیم که با تولید همان نمونه از محصولات، کالا را با همان کیفیت و قیمت بسیار پایین تر به مشتری ارائه کنیم.

قنبری گفت : ما در محصول یخچال توکار خود، این محصول را که نمونه های خارجی آن در بازار لوازم خانگی ایران موجود بود، ایرانیزه کرده ایم و به لحاظ کیفیت می توانیم مدعی شویم که قابل رقابت با محصولات خارجی است.

 

یخچال فریزر توکار ایرانی محصول جدید هیمالیا

یخچال فریزر توکار ایرانی هیمالیا چند روز قبل از آغاز نمایشگاه وارد مرحله تولید شده بود. آنطور که مدیران ارشد این شرکت مدعی بودند یکی از ویژگی های یخچال فریزر توکار هیمالیا امکان سفارشی شدن آن است. در این یخچال فریزر توکار ایرانی این امکان فراهم شده تا خریداران پیش از خرید محصول ،به شرکت سفارش هایی مبنی بر تغییر رنگ درب های محصول و جزئیات دیگری را بدهند تا به این واسطه کالا را به رنگ دلخواه خود بخرند.

ست کردن وسایل خانه یکی از دغدغه های خانم های ایرانی است که این ویژگی یخچال فریزر توکار ایرانی هیمالیا باعث می شود تا انتظارات بسیاری از خانم های خانه دار ایرانی برآورده شود.

 

نحوه نصب یخچال توکار

یکی از مشکلات خرید یخچال توکار ایرانی، نحوه نصب آن است. به دلیل ماهیت اینگونه از یخچال ها به ویژه در یخچال توکار باید فضای مناسب برای نصب یخچال توکار فراهم شود.

در خصوص نحوه نصب یخچال توکار ایرانی هیمالیا از امیرحسین قنبری؛ معاونت فروش شرکت هیمالیا پرسیدیم. وی به خبرنگار ما گفت : نحوه نصب یخچال توکار  کمی خاص است از این بابت که خریداران پیش از خرید باید با توجه به سایز و ابعاد آن، محل نصب یخچال توکار را از پیش تعبیه کرده باشند.

بر اساس آنچه که گفته شد احتمالا خرید یخچال توکار ایرانی برای کسانی که فضای آشپزخانه کوچکی دارند، مناسب نخواهد بود. احتمالا یخچال توکار ایرانی را افرادی باید بخرند که یا فضای آشپزخانه بزرگی دارند که امکان تعبیه مجدد فضا برای نصب یخچال توکار فراهم باشد و یا در خانه هایی که قرار است جدید ساخته شوند، بنا به درخواست سازنده، محل نصب یخچال توکار نیز تعبیه شود.

 

قیمت یخچال توکار ایرانی

اگر دوست دارید از قیمت یخچال توکار ایرانی هیمالیا با خبر شوید باید بگوییم که هنوز قیمت دقیقی برای این یخچال توکار ایرانی مشخص نشده است.

در همین رابطه خبرنگار ال کا ایران از قنبری؛ معاونت فروش این شرکت در مورد قیمت یخچال توکار ایرانی هیمالیا پرسید که وی گفت : نحوه محاسبه قیمت یخچال توکار ایرانی هیمالیا تقریبا مشخص شده است اما اجازه دهید طی چند روز آینده اعلام دقیقی داشته باشیم. این محصول به دلیل نوع و خاصیتی که دارد برای قشر مرفه جامعه مناسب است چرا که احتمالا به عنوان یک یخچال توکار ایرانی ، قیمت بالایی داشته باشد.

وی افزود : قیمت یخچال توکار ایرانی هیمالیا با توجه به نمونه های خارجی بسیار کمتر است اما با این حال اجازه بدهید طی روزهای آتی، قیمت نهایی این محصول را خدمت شما و مردم کشور اعلام خواهیم کرد.

برای مشاهده جزئیات بیشتر این گزارش، ویدیو بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟