تلویزیون هوشمند نوکیا
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از تلویزیون نوکیا طی روزهای آینده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها شرکت های بسیاری تصمیم گرفتند تا به تولید تلویزیون هوشمند ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها شرکت های بسیاری تصمیم گرفتند تا به تولید تلویزیون هوشمند بپردازند. از جمله آنها باید به هوآوی، آنر، موتورولا، وان پلاس و برخی دیگر اشاره کرد. حال نوکیا نیز قصد دارد پس از تولید گوشی هوشمند اندرویدی، با همکاری فیلپ کارت هند اولین تلویزیون هوشمند خود را معرفی کند.

محصول نوکیا با شماره مدل 55CAUHDN تاییدیه لازم را دریافت کرده و این مدل از صفحه نمایش 55 اینچی 4K UHD  با سیستم عامل اندروید تی وی 9.0 بهره می برد.

همچنین شامل سیستم صوتی استریو جی بی ال با فناوری صدا Dolby Audio و DTS TruSurround Sound شده که می تواند گزینه فوق العاده برای خرید باشد.

این شرکت با سابقه اعلام کرده که این تلویزیون های هوشمند مجهز به فناوری Intelligent Dimming بوده و در نتیجه کاربران شاهد کنتراست بهتری خواهند بود.

پیش ازاین، فلیپ کارت تایید کرده بود که نوکیا به دنبال عرضه تلویزیون هوشمند تحت برند خود در این بازار بزرگ است. این محصول نوکیا در 5 دسامبر رونمایی خواهد شد و تا پایان سال وارد این بازار می شود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و برای  اطلاعات از جزییات تلویزیون های هوشمند نوکیا منتظر ماند. شرکت نوکیا در هفته گذشته طی یک توئیت از عرضه یک گوشی جدید در ماه دسامبر سال جاری خبر داد اگرچه نام این گوشی منتشر نشده اما پیش بینی می شود  با توجه به این که نوکیا 8.1 در دسامبر سال گذشته رونمایی شد، این گوشی نیز نوکیا 8.2 باشد.

شرکت فنلاندی نوکیا به عنوان قدیمی ترین تولید کننده موبایل در جهان شناخته می شود که برای سال های طولانی بر بازار موبایل فرمانروایی می کرد اما طی سال های گذشته و با ورود گوشی های هوشمند نتوانست موفق ظاهر شود و از این بازار فاصله گرفت. در سال 2015، این شرکت قدیمی به صنعت موبایل بازگشت و گوشی های هوشمند خود را روانه بازار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟