اکوسیستم خانه هوشمند هایر
خانه هوشمند

اکوسیستم خانه هوشمند هایر در CES 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکوسیستم خانه هوشمند هایر در نمایشگاه CES 2020 به نمایش گذاشته شد و توجه رسانه ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکوسیستم خانه هوشمند هایر در نمایشگاه CES 2020 به نمایش گذاشته شد و توجه رسانه ها و بازدیدکنندگان این رویداد را به خود جلب کرد.

اکوسیستم خانه هوشمند هایر به منظور استفاده همه خانواده طراحی شده و قرار است در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

شرکت هایر را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم خانگی چینی دانست که در CES 2020 لاس وگاس حضور پیدا کرده و بیش از 40 مدل محصول را با خود به این نمایشگاه بزرگ آورده است.

خانه هوشمند موضوع اصلی محصولاتهایر در CES 2020 بود. این تولید کننده چینی با رویکرد منحصر به فرد خود برای زندگی در خانه های هوشمند و اکوسیستم پیشگامانه محصولات خود را طراحی می کند.

هایر خانه هوشمند

هوانگ چنگ یکی از مدیران بخش محصولات هوشمند هایر بیان داشت: شرکت هایرهمواره در تلاش بوده تا پیشگام صنعت باشد و مرزهای ممکن را تحت فشار قرار دهد. اکوسیستم ما لوازم خانگی هوشمند را از سبد خرید برند بزرگ ما جمع آوری می کند و خانواده های بیشتری را قادر می سازد از یک زندگی خوب با فناوری IoT لذت ببرند

روند خانه های هوشمند در سالهای اخیر به موضوع داغ تبدیل شده است و تقریباً برای هر خانه، محصولات خانگی هوشمند تولید شده است.شرکت هایر از فرصت استفاده می کند تا واقعیت خانه هوشمند را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان به نمایش بگذارد. به جای محصولات کاملاً در حال توسعه، اکوسیستم هایربه کاربران این امکان را می دهد تا تجربه خانه شخصی هوشمند خود را به صورت آزادانه تنظیم کنند.

 یک فیلم هولوگرامی در غرفه هایر به نمایش گذاشته شد و زندگی بشر در آینده را معرفی کرد. در همین حال، فضای هوشمندتر ویژگی های گسترده و قابلیت های طراحی اکوسیستم Haier را جذاب جلوه می دهد. با استفاده از این سیستم جدید، هایر نشان داد که چگونه می توان هر اتاق را با نیاز و بودجه مصرف کننده هوشمند کرد، از یک کمد هوشمند گرفته تا اتاق نشیمن هوشمند یا آشپزخانه.

در یک سناریو، صاحبان خانه که به دنبال بهبود امنیت هستند می توانند دوربین امنیتی، قفل و سنسور هوشمند را به قیمت چند صد دلار نصب کنند. در همین حال، افرادی که به دنبال یک تجربه کامل هوشمند هستند می توانند با استفاده از محصولاتی از سبد کالای خانگی هوشمند، هر اتاق را در خانه خود به صورت هوشمند طراحی کنند. به عنوان مثال، خانه ای برای افراد مسن و معلول می تواند با یک آشپزخانه هوشمند زندگی روزانه را آسان سازد.

چشم انداز هایر همچنین از زندگی سبز و سالم پشتیبانی می کند. خانه هوشمند هایر که در سال 2019 راه اندازی شد در سراسر جهان محبوبیت گسترده ای پیدا کرد. تا به امروز، اکوسیستم خانه هوشمند هایر حدود 20 میلیون کاربر در سطح جهان دارد که از این تعداد 13.3 میلیون نفر در آسیا، 4.16 میلیون نفر در آمریکا، 1.4 میلیون نفر در اروپا و 1 میلیون نفر در استرالیا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟