همکاری iRobot و IFTTT
اخبار لوازم خانگی

همکاری iRobot و IFTTT برای داشتن خانه هوشمند تر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری iRobot و IFTTT به منظور خانه ای هوشمند تر شکل گرفته و قرار است تا با روش ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری iRobot و IFTTT به منظور خانه ای هوشمند تر شکل گرفته و قرار است تا با روش هایی که ممکن است هرگز فکرش را نکنید، خانه کاربران را از همیشه باهوش تر کند.

همکاری iRobot و IFTTT می تواند به میزان قابل توجهی کارهای روزمره را راحت تر کند و در وقت صرفه جویی کند. آیا تا به حال شده که خانه شما تمیز نشده باشد و یادتان برود که به ربات جاروبرقی خود دستور داده باشید که پیش از رسیدن به خانه همه جا را جارو بزند؟ ما با این موضوع مواجه شدیم اما با استفاده از دستور العمل های جدید IFTTT از iRobot  دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید.

اگر در مورد IFTTT اطلاعاتی ندارید و به گوش شما نخورده، در اینجا نحوه کار آن آمده است. از طریق وب سایت یا برنامه در Android یا iOS ، دارندگان دستگاه های هوشمند می توانند زندگی خود را به راحتی کنترل کنند. به عنوان مثال، هنگام تنظیم ترموستات در منزل، هنگام خنک کردن Roomba در خانه و برخی امکانات دیگر.

از آنجایی که تنظیم این دستور العمل ها از ابتدا می تواند پیچیده تر و پر تلاش تر از بعضی از افراد باشد، دستور العمل های از قبل آماده شده iRobot درست در صفحه خدمات IFTTT iRobot در دسترس است. هر دستور العمل iRobot با IFTTT ساخته شده و می توانید در این صفحه به خانه هوشمند شما پیوند برقرار کنید. IFTTT از اکثریت قریب به اتفاق وسایل خانگی هوشمند پشتیبانی می کند و می تواند با استفاده از محرک های ساده، ابزارهای مختلفی را به دیگری متصل کند.

 iRobot همچنین در تلاش است تا بسیاری از این قابلیت های IFTTT را مستقیماً در برنامه iRobot Home ادغام کند. این بدان معناست که شما بدون نیاز به چندین برنامه می توانید همه ابزارهای متصل در خانه خود را به راحتی پیوند دهید.iRobot  از لحاظ سابقه، جزو اولین شرکت هایی بوده است که فناوری خانه های هوشمند را در محصولات خود پیاده کرده و یکی از اولین شرکت های عرضه کننده روبات متصل هوشمند جاروبرقی به بازار است. همچنین این روبات با الکسا امازون و گوگل اسیستنت همگام سازی می شود.

حاصل همکاری iRobot و IFTTT در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد و هدف اصلی آن ها نمایش راه کاری ساده برای هوشمند تر کردن خانه بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟