بهترین تلویزیون CES 2020
اخبار لوازم خانگی

بهترین تلویزیون های CES 2020 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین تلویزیون های CES 2020 لزوماً آنهایی نیستند که هوشمندانه عمل کنند. قبلاً ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین تلویزیون های CES 2020 لزوماً آنهایی نیستند که هوشمندانه عمل کنند. قبلاً تلویزیون های منعطف، تلویزیون های شفاف و حتی تلویزیون های Micro LED را در نمایشگاه نشان داده‌ایم. بیش از هر چیز، نمایشگاه فناوری امسال لاس وگاس برای تلویزیون های AV هیجان انگیزتر بوده است زیرا مجموعه هایی را نشان دادند که امسال واقعاً عرضه خواهند شد و شاید با قیمت های مقرون به صرفه گزینه های مطلوبی هم باشند.

در میان بهترین تلویزیون های CES 2020 نسخه های 8K سهم بیشتری داشتند و شاید سنگینی بار نمایشگاه در حوزه تلویزیون بر دوش این نسخه ها بود.

در این بخش بدون در نظر گرفتن وضوح به معرفی برترین تلویزیون های CES 2020 پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه شوید.

سونی  KD-75ZH8 8K LCD TV

تلویزیون سونی در CES 2020

ZH8 در واقع یک عضو از سری Master ZG9 2019 با فناوری قابل توجه و پنل پروضوح است اما با این همه ویژگی مثبت، این بدان معنی است که هزینه قابل توجهی کمتر از 13999 پوند نیز خواهد داشت. ZH8 یک تلویزیون 75 اینچی بوده که به عنوان کوچکترین تلویزیون 8K سونی شناخته می شود که علیرغم قیمت پایین آن در میان نسخه های موجود، همچنان در بازار از قیمت بالایی برخوردار بوده و افراد افرادی کمتری توانایی خرید آن را دارند.

کیفیت تصویر در نسخه ی نمایشی ما امیدوارکننده به نظر می رسید اما ابتکاری ترین ویژگی آن صدای خارج شده از قاب جدید است که به نظر می رسد صدایی پروضوح را می شنویم. ZH8 همچنین باتوجه به کیفیت صدا پروضوح و با فرکانس بالا، می تواند به عنوان یک اسپیکر مرکزی سینمای خانگی هم عمل کند.

ال جی OLED48CX 4K OLED TV

تلویزیون ال جی در CES 2020

هر کسی نمی تواند یک تلویزیون 55 یا 65 اینچی را در خانه خود جای دهد و این مسئله در گذشته برای کسانی که به دنبال خرید بهترین تکنولوژی در OLED بودند، مشکلی ایجاد کرده بود. LG با راه اندازی تلویزیون 4K OLED48CX به این مشکلات پایان داد. بخشی از سری CX  بسیار شبیه به C9 سال 2019 است که توانست موردتوجه قرار گیرد.

تلویزیون 48 اینچی CX ال جی از پردازنده های جدید LG Alpha 9 Gen 3 برخوردار است و به پشتیبانی از  Filmmaker Mode  و Dolby Vision IQ می پردازد که به طور کلی، حالت ها و ویژگی های کم اما نسبتا خوبی را برای نمایش جذاب ارائه می دهد. خوشبختانه، این می تواند ژانرهای مختلفی را شناسایی کند و به صورت خودکار بهترین ها را انتخاب کند. از آنچه در نسخه ی نمایشی مواردی را مشاهده کردیم،CX به طور معمول پروضوح، رنگارنگ و هیجان انگیز است. از یک تلویزیون OLED بزرگ نباید انتظار کاهش قیمت داشت.

پاناسونیک HZ2000 4K OLED TV

تلویزیون پاناسونیک در CES 2020

 تلویزیون هوشمند پاناسونیک TX-55GZ2000 بهترین تلویزیون OLED است که تاکنون بررسی کردیم. امسال جانشین آن به عنوان HZ2000 معرفی شده است. این نسل تلویزیون از پنل Master-HDLE OLED Professional Edition پاناسونیک و همچنین نسخه بهبود یافته پردازنده HCX Pro Smart بهره می برد. همچنین Dolby Vision IQ و حالت فیلمبرداری نیز وجود دارد که به متعادل سازی تصویر برای بهترین تصویر HDR ممکن کمک می کند.

همانطور که قبلاHZ2000 دارای سیستم صوتی هفت بلندگو با عملکرد بالا بود، درایورهای سازگار با Dolby Atmos هم داشت، اگرچه این موارد کمی تغییر یافته در مدل جدید هم وجود دارد. در حالی که پاناسونیک ارقام دقیقی را ارائه نمی دهد اما گفته شده روشنایی دستگاه به 1000 نیت می رسد.

سامسونگ Q950TS 8K LCD TV

تلویزیون سامسونگ در CES 2020

سامسونگ تاكنون ما را با عرضه انواع مدل های 8K شیفته خود کرده اما اميدواريم که مدل جدید Q950TS باشد. هیچ اشاره ای به اندازه پنل ها برای این تلویزیون با ظاهری باورنکردنی و بدون حاشیه نشد، اما وعده  می دهد 99٪ صفحه را با تصویر پنل پر کرده و این در حالیست که ضخامت آن فقط 15 میلی متر بوده و کاملا مسطح می باشد.

این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده کوانتومی جدید AI با تمرکز ویژه بر بالا بردن محتوای با وضوح پایین استفاده می کند اما همچنین قادر به پخش ویدئوهای 8K از YouTube است. AI ScaleNet هنگام پخش از Amazon Prime Video عملکرد تصویر را به حداکثر می رساند و ارتقاء صدا مانند صدا مبتنی بر شی وجود دارد که این فناوری در قلب Dolby Atmos و DTS: X هم وجود دارد. سامسونگ همچنین ادعا می کند که فناوری OTS + قادر است در هنگام حرکت ردیابی شی بیشتری داشته باشد.

TCL Mini-LED 8K TV

تلویزیون تی سی ال در CES 2020

TCL از نظر میزان فروش در ایالات متحده محبوبیت دارد و شرکت چینی در سال 2020 محدوده فروش خود را به اروپا رسانده است. این محبوبیت بیشتر برای مدل های پریمیومی بوده که هر سال معرفی می کند و در این بین باید به تلویزیون مینی LED Vidrian پرداخت که در CES 2020 معرفی شد.

از نظر طراحی ظاهری، فن آوری پنل از هزاران چراغ پشتی LED ساخته شده است که به همراه مدار داخل صفحات شیشه ای قابل توجهند. محصول جدید تی سی ال عملکرد قابل توجهی در پخش محتوا داشته و در نوع خود برجسته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟