توزیع لوازم خانگی بین سیل زدگان
اخبار لوازم خانگی

توزیع لوازم خانگی بین سیل‌زدگان کرمان/مسئولان با سعه‌صدر برخورد کنند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار حسین معروفی عصر امروز در ستاد مدیریت بحران با محوریت سیل اخیر اظهار داشت: در ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار حسین معروفی عصر امروز در ستاد مدیریت بحران با محوریت سیل اخیر اظهار داشت: در زمان بحران همیشه بحث‌ها وجود داشته، مهم این است مسئولان با سعه‌صدر برخورد کنند و مسئله جمع شود و در ادامه از توزیع لوازم خانگی بین سیل‌زدگان کرمان خبر داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص جزئیات خبر توزیع لوازم خانگی بین سیل‌زدگان کرمان گفت: تعداد 220 یخچال، 200 اجاق گاز، 600 تخته فرش، 2 هزار پتو و 300 تنور محلی، یک‌هزار و 100 سرویس قابلمه روز نیمه شعبان به مردم سیل‌زده اهدا می‌شود.

سردار معروفی بیان داشت: بحران را باید با خود مردم مدیریت کنیم، هیچ دولتی در بحران به‌تنهایی نمی‌تواند کار کند و محدود است، قطعا اگر نهادهای مردمی و خیران را نیاوریم نمی‌شود، توان خیران، نهادهای انقلابی، ارتش و مردم را باید پای کار بیاوریم و به اقداماتی که دولت دارد انجام می‌دهد، کمک کرد.

وی به تأکید بر هماهنگی با ارگان‌های خدمت‌رسان در جریان سیل اشاره کرد و افزود: خواستیم با هم هماهنگ باشیم که کار به شکل صحیح پیش رود و موازی‌کاری نباشد.

معروفی با اشاره به اینکه وضعیت استان ما در حوزه سیل در منطقه رودبار خیلی بهتر از زلزله کرمانشاه است، تصریح کرد: پراکندگی نداریم و این نکته خوبی است و باید از همه برای خدماتی که انجام دادند، تقدیر کرد.

معروفی عنوان داشت: 10 هزار و 400 بسته غذایی در منطقه سیل‌زده جنوب کرمان توزیع کردیم، 142 تن آرد و 17 هزار غذای گرم در روز اول بود اما بعد جلوگیری شد که مسائل بهداشتی رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: زهکلوت را به چهار منطقه تقسیم کردیم، 200 نیروی پایور و 600 نفر نیروی جهادی وارد منطقه کردیم، لایروبی و تخلیه آب دست ما بود و اکیپ‌های تعمیرات لوازم را به منطقه آوردیم و  علاوه بر توزیع لوازم خانگی بین سیل‌زدگان کرمان تعداد قابل توجهی از وسایل منزل تعمیر و سه قنات هم لایروبی شد.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه 22 دستگاه مهندسی وارد منطقه کردیم و چند دستگاه هم کرایه شد، بیان داشت: کار اورژانسی انجام و ترمیم شده اما برای آینده نیست؛ بهترین کار این است که سیل‌بند بالادست ایجاد شود.

وی با ذکر این مطلب که یک هزار چشمه سرویس بهداشتی نیاز منطقه است که تخریب شدند، عنوان کرد: 900 چشمه در منطقه زهکلوت و جازموریان و 100 چشمه در ده‌رضا در شهرستان ریگان باید ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟