ژست عکاسی در بهار ویژه بانوان
خانم ها بخوانند!

ژست عکاسی در بهار ویژه بانوان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از کار های سرگرم کننده و مورد علاقه هر خانمی عکاسی در یک محیط زیبا و ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از کار های سرگرم کننده و مورد علاقه هر خانمی عکاسی در یک محیط زیبا و هیجان انگیز است. در فصل بهار که فضای بیرون پر از شکوفه های رنگارنگ و درختان زیباست بهترین زمان برای عکاسی است. پس دوربین هایتان را آماده کنید تا در ادامه زیباترین ژست عکاسی در بهار را به شما عزیزان آموزش دهیم.

نکته مهم در عکاسی نور مناسب است. این که شما بنا به نوع و موضوع عکسی که تصمیم به گرفتن آن دارید به چه مقدار نوری نیاز دارید که در واقع تعیین کننده زمان عکاسی است. به طور مثال اگر قصد دارید در عکستان سایه جسمی روی صورتتان باشد باید زمانی که آفتاب در آسمان است برای عکس اقدام کنید.به علت فضای زیبای این فصل و طبیعت پر از گل و شکوفه، مناسب ترین ژست عکاسی در بهار استفاده از محیط هایی سرسبز و رنگارنگ است. به گونه ای که عکس شما مانند یک تابلو نقاشی به نظر برسد. نکته بعدی تاثیر کیفیت دوربین است. سعی کنید دوربینی که دارای کیفیت های خوب و بالا استفاده کنید. همچنین پوشیدن لباس های رنگی مخصوصا رنگ های گرم به زیبا و شاداب تر شدن عکس کمک بسیاری می کند.

ژست عکاسی در بهار

همانطور پیش از این اشاره شد، یکی از هزاران ایده ی زیبا برای عکاسی در این فصل استفاده از محیط پیرامون است. به طور مثال شما می توانید روی چمن دراز کشیده و موهای خود را به سمت بالا هدایت کنید و روی آن ها چند گلبرگ یا شکوفه قرار دهید. نکاتی که عکس شما را زیباتر خواهد کرد ست آرایش یا لباستان با رنگ گلبرگی که رو موهایتان قرار دارد.زاویه مناسب برای عکاسی این مدل از رو به رو و یا بالا است.

ژست عکاسی در بهار ویژه بانوان

یک جاده سرسبز تعین کنید و سوار بر دوچرخه در حالت ساکن به عقب نگاه کنید. در این مدل می توانید از کلاه های پهن و یک کوله پشتی کوچک استفاده کنید.

ژست عکاسی بهار ویژه خانم ها

اگر در طبیعت و فضای پر از گل هستید دست چپ خود را روی کمر و دست راست را روی صورت خود به حالتی که آفتاب به صورتتان نتابد قرار دهید. همچنین می توانید میان گل ها نشسته و چند گلبرگ را به سمت دوربین فوت یا به هوا پرتاب کنید.

از زاویه سه رخ و با پوشاندن نیمی از صورت به کمک یک دسته قاصدک یا شکوفه های صورتی یک عکس زیبا بگیرید. هم چنین زمانی که سایه ی شکوفه یا برگ درختان روی صورت شما می افتد بهترین زمان برای گرفتن چندین عکس زیبا و طبیعی است.

چند ایده راحت برای عکاسی:

1) برای گرفتن عکس با دوستانتان می توانید کنار هم در یک طبیعت زیبا نشسته و لا به لای موهای هم چند گل گذاشته در حین این کار می توانید از عکاس بخواهید از شما عکس بگیرد و بعد از اتمام آن هم می توانید دستان هم را به سمت بالا گرفته و از پشت عکس بگیرید.

ژست عکاسی در بهار

2) هم چنین می توانید یک شاخه زیبای درختی، پر گل را انتخاب کرد و از نیم رخ، کنار آن بایستید و یک دست را نزدیک به چانه خود کنید.

ژست عکاسی بهار

3) می توانید یک دسته گل مورد علاقه خود را در یک دست و یک شاخه کوتاه شده را در دست دیگر جلوی چشم های خود قرار دهید.

4) در یک جاده به صورت مورب بایستید و دستانتان را لای موهای خود به طوری که چشمانتان کشیده شود قرار دهید.

ژست عکاسی در بهار

5) اگر سوار قایق شدید موهایتان را باز کرده و به عقب نگاه کنید. زاویه ی مناسب برای این عکس از پشت سر به صورتی که طبیعت پشت قایق هم مشخص باشد.

6) سعی کنید در این فصل برای عکاسی از مانتو و یا پیراهن های بلند و یا پف دار استفاده کنید تا عکستان زیباتر شود همچنین شال هایی با جنس حریر و رنگ گرم و شاد تاثیر زیادی در بهتر شدن ژست شما دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟