ساندبارهای 2020 سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

ساندبارهای 2020 سامسونگ روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون و ساندبارهای 2020 سامسونگ در جریان نمایشگاه CES  رونمایی شد وبعد از ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون و ساندبارهای 2020 سامسونگ در جریان نمایشگاه CES  رونمایی شد وبعد از معرفی آن ها در هلند، حالا نوبت به عرضه این مدل ها در بازار کره جنوبی شده است.

این تولید کننده اسپیکر و تلویزیون کره جنوبی قرار است که در میان ساندبارهای 2020 سامسونگ مدل HW-Q800T را از امروز روانه بازار کند و ساندبار HW-Q800T با قیمت پایه 733 دلار و قابلیت های دالبی اتموس، DTS:X برای ارائه صدای سه بعدی از طریق کانال 3.1.2 به فروش می رسد.

ساندبار پرچمدار جدید سامسونگ دارای  eARC و در نتیجه پهنای باند بیشتر بوده و به لطف آن، امکان انتقال صدای RAW و با کیفیت بالا از تلویزیون یا AV به اسپیکر فراهم شده است. ویژگی Q-Symphony امکان جفت سازی ساندبار با یک تلویزیون سامسونگ را ایجاد کرده و صدا به منظور کیفیت بهتر از ساندبار و تلویزیون پخش می شود.

برای اطلاع بیشتر از کاربرد ساندبار به مطلب ذیل مراجعه کنید:
گاربرد ساندبار چیست؟/مزایاو معایب ساندبار

ساندبار HW-Q800T به دلیل استفاده از فناوری Q-Symphony موفق به دریافت جایزه بهترین نوآوری در رویداد CES 2020 شد. سهم عمده بازار جهانی تلویزیون و ساندبار به سامسونگ تعلق دارد. این شرکت کره ای 21.8 درصد از سهم بازار ساندبار را در اختیار داشته و برای 6امین سال متوالی است که جایگاه نخست را  در این بازار از آن خود کرده است. پیش بینی می شود که ساندبارهای 2020 سامسونگ با استقبال مشتریان کره جنوبی مواجه شود و این تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی تاکنون اشاره ای به زمان عرضه آن در سایر بازارها نکرده است.

باید خاطر نشان کرد که ساندبار وظیفه پخش‌ صوت به‌صورت ستونی را داشته که به منظور ارائه صدای با حجم و کیفیت بالا در حالت افقی در جلوی تلویزیون قرار می‌گیرد.برخی از تلویزیون ها سیستم صوتی با کیفیتی ندارند و لازم است برای داشتن صدایی با کیفیت و با حجم معقول و مناسب از یک سیستم صوتی جداگانه مانند ساندبار استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟