خرید جهیزیه در تهران
اخبار لوازم خانگی

برای خرید جهیزیه در تهران کجا برم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برای خرید جهیزیه در تهران کجا برم؟ و بهترین بازار برای خرید جهیزیه در تهران ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برای خرید جهیزیه در تهران کجا برم؟ و بهترین بازار برای خرید جهیزیه در تهران کجاست؟ از جمله سوالات رایجی است که بارها از سوی زوج های جوان مطرح می شود و یکی از مشکلات آن ها در هنگام خرید است. در این بخش تلاش شده تا به معرفی بورس هر کالا مورد نیاز جهیزیه پرداخته شود.

پیش از مطرح کردن سولاتی مانند خرید جهیزیه در تهران کجا برم؟ بهتر است که لیست کاملی از وسایل مورد نیاز را تهیه کرده و بعد از طبقه بندی آن ها به بازار مراجعه کنید. از مزیت های مراجعه به بازار بورس کالا ها می توان به تنوع بالا و البته قیمت مناسب تر اشاره کرد که البته مواردی مانند شلوغی کمی آزار دهنده است. برای آشنایی با مراکز خرید جهیزیه در تهران در ادامه با ما همراه شوید.

مطمئنا خرید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب خواسته ی هر مشتری است و همان طور که می دانید لوازم خانگی در بازارهای اصلی ارزان تر از سایر مراکز عرضه می شود و ضمن این که شاهد تنوع بیشتری از محصولات خواهید بود 

لوازم خانگی برقی

خرید جهیزیه در تهران و لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی برقی در جهیزیه اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل در هنگام خرید آن به نکاتی مانند گارانتی و یا برند محصول باید توجه کرد که این محصولات به دو دسته کوچک و بزرگ تقسیم بندی شده و عمدتا در آشپزخانه جای دارند.

لوازم خانگی برقی شامل یخچال فریزر، لباسشویی، جارو برقی، چرخ گوشت و … می شود و بهترین مرکز فروش برای خرید آن ها سه راه امین حضور بوده که انواعی مختلفی از این لوازم را می توان در فروشگاه های جمهوری یافت. البته برخی از افراد با مراجعه به نمایندگی های اقدام به خرید می کنند.

لوازم صوتی و تصویری

خرید جهیزیه در تهران و لوازم صوتی و تصویری

بهترین مرکز خرید لوازم صوتی و تصویری بازار جمهوری و پاساژ های این منطقه است که انواع مختلفی از تلویزیون، ساندبار و یا سینمای خانگی را می توان در این بازار مشاهده کرد.

 لوازم صوتی و تصویری یکی از کالاهای پر مصرف تلقی می شوند و افراد معمولا هر روز با تلویزیون سر و کار دارند و به همین پیش از انتخاب محصول بهتر است به خوبی در مورد امکانات و کیفیت محصول تحقیق کرده و راهنمای خرید تلویزیون را مطالعه کند.

برندهای زیادی نظیر ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، ایکس ویژن و یا جی پلاس در زمینه تولید انواع لوازم صوتی و تصویری فعالیت می کنند که بعد از بررسی مشخصات و امکانات، محصول مورد نظر را براساس بودجه و نیاز خود خریداری کنید.

مبلمان و وسایل چوبی

خرید جهیزیه در تهران و مبل

مبلمان و وسایل چوبی تنوع زیادی دارند و افراد با توجه به سبک دکوراسیون منزل و متراژ خانه خود اقدام به خرید می کنند. سرویس خواب نیز در دسته وسایل چوبی قرار دارد که افراد می توانند برای تهیه آن ها به بازار یافت آباد، دلاوران، جاجرود و چهاردانگه مراجعه کنند.

همان طور که گفته شد، مبلمان و وسایل چوبی با توجه به سبک دکوراسیون و فضای مورد نظر انتخاب می شود. به عنوان مثال در خانه های که سبک کلاسیک دارند کمتر از مبلمان مدرن استفاده می شود.

ظرف و سرویس قاشق و چنگال

خرید جهیزیه در تهران و ظرف و قاشق

شوش یکی از مراکز مهم خرید جهیزیه در تهران است و در واقع مرکز خرید ظرف در تهران تلقی می شود که فروشگاه های آن انواع ظرف و سرویس قاشق و چنگال می فروشند و تنوع بالایی از قابلمه، ظروف پذیرایی و غذاخوری در خیابان شوش به چشم می خورد.

سالهاست که افراد برای تهیه ظرف و سرویس قاشق و چنگال به خیابان شوش مراجعه می کنند. برای خرید جهیزیه از شوش می توان از تاکسی، مترو و یا اتوبوس استفاده کرد.

برای خرید جهیزیه از شوش مسیر خط متروی کهریزک به تجریش را انتخاب کنید و در ایستگاه شوش پیاده شوید سپس سوار تاکسی شده و به بورس ظرف و سرویس قاشق و چنگال بروید.

یکی دیگر از راه های دسترسی به این خیابان شلوغ و خرید جهیزیه از شوش استفاده از اتوبوس است که باید در ایستگاه شوش غربی و شرقی پیاده شد.

بیشتر بدانید:

راهنمای کامل خرید جهیزیه/برای خرید جهیزیه مناسب چه کنیم؟

برای خرید ارزان ترین جهیزیه چه قدر باید هزینه کرد؟

همان طور که گفته شد، مرکز خرید ظرف در تهران بازار شوش و بلور فروشان است که به دلیل وجود مغازه های زیاد وسایل با قیمت رقابتی عرضه می شود.

تیمچه حاجب الدوله در بازار بزرگ تهران نیز به نوعی مرکز خرید ظرف در تهران است که برای خرید انواع بشقاب چینی، ظروف کریستالی و قابلمه می توان به آن مراجعه کرد.

فرش

خرید جهیزیه در تهران و فرش

فرش از آن دسته لوازم خانگی هایی است که خرید آن زمان بر بوده و مراکز فروش آن نیز زیاد است. میدان هفت تیر و بازار بزرگ از جمله مراکزی است که می توان به آن ها مراجعه کرد.

نام سرای بو علی در بازار بزرگ برای بسیار از افراد آشنا است که مدل های زیادی از فرش و تابلو دیده می شود و اکثر برندهای فرش نیز در میدان هفت تیر حضور دارند اگرچه طی سال های اخیر شهر فرش و مهد فرش نیز به این لیست اضافه شده اند.

پرده

خرید جهیزیه در تهران و پرده

پرده علاوه بر زیبایی برای کنترل نور و جلوگیری از نفوذ گرما، سرما و گرد و خاک به داخل ساختمان وسیله مفیدی است که امروزه شاهد نسخه هایی پارچه ای و پرده زبرا به بازار هستیم.

مراکز خریدوفروش پرده نیز در تهران زیاد بوده و برای تهیه آن می توان به خیابان زرتشت، بازار بزرگ پارچه در خیابان 15خرداد، بازار مولوی، بازار عبدل‌آباد و پاساژهایی مانند مجتمع بازار پرده در خیابان نواب و بازار پرده قائم در تجریش مراجعه کرد.

لوازم پلاسکو

خرید جهیزیه در تهران و پلاستیک

خرید لوازم پلاسکو برای هر نوعروسی واجب بوده و نمی توان آن ها را حذف کرد. امروزه ظروف پلاستیکی با ترکیب رنگی بالا روانه بازار می شوند که برای مشاهده و خرید تمامی آن ها می توان به بازار پلاستیک امام رضا (سه راه افسریه)، بازار تهرانپارس و یا بازار صالح آباد مراجعه کرد. بازار صالح آباد به عرضه کننده پلاستیک های وارداتی معروف بوده و در بازار تهرانپارس و امام رضا اکثر تولید کننده ها حضور دارند.

مراکز نام برده بورس لوازم پلاسکو هستند که در ذیل آدرس آن ها را مشاهده می کنید.

 بازار پلاستیک امام رضا (ع) : سه راه افسریه، اتوبان امام رضا، بعد از میدان آقانور

 بازار صالح آباد:  بزرگراه آزادگان، ما بین بزرگراه شهید کاظمی و بزرگ راه بهشت زهرا، خیابان شهید کلهر

 بازار تهرانپارس: سه راه تهران پارس، اتوبان دماوند، خیابان سازمان آب

لوازم روشنایی و لوستر

خرید جهیزیه در تهران و لوستر

 لوازم روشنایی و لوستر یکی از ارکان اصلی تزئینات خانه است که باید هماهنگی میان آن و سایر وسایل نظیر مبلمان برقرار باشد.

اما این که کدام بازار تهران برای خرید لوازم روشنایی و لوستر پیشنهاد می شود و به عبارت دیگر، بورس این کالا کجاست؟ هم یک دغدغه است. چند مرکز فروش لوستر در تهران وجود دارد که ما در اینجا آن‌ها را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

یکی از معروف ترین مراکز خرید لوستر در تهران خیابان لاله زار بوده که در مرکز شهر واقع شده و با استفاده از مترو و پیاده شدن در ایستگاه سعدی می توان به این خیابان دسترسی داشت. انواع مختلفی از لوستر در این خیابان دیده می شود.

دومین مرکز مهم فروش لوازم روشنایی و لوستر و خرید جهیزیه در تهران خیابان ابوسعید است که در آن دکورهای زیبا و لوستر های پر زرق و برق چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. خیابان ابوسعید در کنار میدان منیریه قرار دارد.

عمده فروش های این حوزه در بازار صالح آباد واقع شده اند که البته برخی تک فروشی نیز می کنند. برای دسترسی راحت به مرکز خرید صالح آباد بروید می‌توانید در ایستگاه مترو علی‌ آباد پیاده شده و اتوبوس‌های شهرک رسالت را سوار شوید.

وسایل سرویس بهداشتی و حمام

خرید جهیزیه در تهران و وسایل حمام

امروزه وسایل حمام و سرویس بهداشتی در طرح های مختلف روانه بازار می شوند که افراد  بنا به نیاز و سلیقه شخصی اقدام به خرید می کند و البته تاثیر آن ها در زیبایی این بخش های خانه را نمی توان نادیده گرفت.

بورس وسایل حمام و سرویس بهداشتی خیابان ملاصدرا و سعدی است که قیمت ها در این بازار مناسب تر بوده و به علاوه جدیدترین طرح ها را می توان در این دو مرکز خرید پیدا کرد.

خرید جهیزیه از بانه

خرید جهیزیه از بانه و تهران

خرید جهیزیه از بانه طی سال های اخیر بیشتر انجام می شد و بسیاری از نو عروس ها برای تهیه جهیزیه به این شهر سفر می کردند که در واقع بورس لوازم برقی بوده و از قیمت نسبتا مناسب تری برخوردار بودند اگرچه محصولات فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

از مراکز خرید جهیزیه از بانه می توان به مرکز خرید کاندیش، مرکز خرید قادری، مرکز خرید اربابا، پاساژ پاسارگاد، پاساژ گلستان و پاساژ عزیزی اشاره کرد که البته باید در هنگام خرید دقت کرد و از اصل بودن کالا مطمئن شد.

خرید جهیزیه کامل

خرید جهیزیه کامل در تهران

پیش از این در مطلبی با عنوان راهنمای خرید جهیزیه نکاتی برای خرید جهیزیه کامل ذکر شد که با توجه به در نظر گرفتن این نکات و لیست کامل وسایل و هم چنین آشنایی با بورس لوازم در بالا می توان خریدی مطمئن و راحت را تجربه کرد.

برای مشاهده لیست خرید جهیزیه کامل می توان به مطلب راهنمای خرید جهیزیه مراجعه کرد که البته تهیه تمامی این وسایل الزامی نبوده و می توان برخی از آن ها را حذف کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟