کولرهای گازی ویندفری سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ با فناوری های روز دنیا

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نیمه‌شب‌های تابستان یا باید کولر را خاموش کنم که گرمای بیش از حد خوابم را ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نیمه‌شب‌های تابستان یا باید کولر را خاموش کنم که گرمای بیش از حد خوابم را می‌پراند یا کولر را روشن کنم، که نهایتا بدنی خشک شده با گردنی دردناک آسایش خوابم را برهم می‌زند. در هر دو حال وضعیت رقت‌بار بود. باید خوب تحقیق می‌کردم. حتما راهکاری منطقی در نبرد میان سرانگشتان یخ زده با یقه عرق کرده وجود داشت. نمی‌شد از تابستان توقع هوایی خنک داشته باشم اما تغییر کولر قدیمی منزل ما کاری معقول و الزامی به نظر می‌رسید. تمام نکات منفی کولرهای معمولی را در نظر گرفتم و به این شکل فهمیدم من از کولر جدید منزل‌مان چه می‌خواهم. بدون اینکه نکته‌ای از چک لیستم جا بماند بیش از تمام آنچه می‌خواستم را در کولرهای گازی ویندفری سامسونگ پیدا کردم.

Wind Free یک تکنولوژی منحصربه‌فرد است که تنها در جدیدترین نسل کولرهای گازی ویندفری سامسونگ وجود دارد و می‌تواند محیط را بدون پرتاب باد، خنک کند و باعث ایجاد هوایی سالم، پایدار و یکسان در فضا ‌شود. وجود ۲۳ هزار روزنه در ابعاد میکرو روی صفحه‌ کولر جریان هوایی بسیار آرام و مداوم را به همراه دارد. نکته حائز اهمیت اینجاست از طریق همین تکنولوژی این کولرها از عملکرد دو مرحله‌ای بهره می‌برند. در مرحله اول، دستگاه وارد حالت Fast Cooling یا خنک‌سازی سریع می‌شود که در این حالت نیز محیط را ۴۳ درصد سریع‌تر از مدل‌های مشابه خنک می‌کند. پس از رسیدن دمای اتاق به مقدار تنظیم شده، بدون نیاز به تغییر در تنظیمات، کولر به وضعیت بدون باد وارد می‌شود و جریان ملایم هوا از طریق همان ۲۳ هزار منفذ ریز انجام می‌گیرد.

در کولرهای معمولی فقط بخش‌هایی از اتاق که در مسیر مستقیم باد هستند خنک می‌شود. اما با کولرهای ویندفری سامسونگ دیگر خبری از یک بام و دوهوا نیست! جریان هوا در تمام بخش‌های اتاق به شکل یکسان وجود دارد. در واقع دیگر لازم نیست شما تعیین کنید میهمان کجای اتاق بنشیند تا خنک شود! در هرکجای اتاق که باشید می‌توانید بدون زحمت خنک ‌شوید.

سه گانه سلامتی

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ

کولرهای Wind Free سامسونگ مجهز به یک فیلتر تخصصی برای پاک و سالم نگه داشتن هوا در خانه هستند که نقش به سزایی در حفظ سلامتی افراد دارد. این فیلتر از سه لایه تشکیل شده است که باعث حفظ کیفیت هوای سالم در محیط داخلی می‌شود و می‌تواند 99.9٪ ذرات گرد و غبار معلق در هوا را کاهش دهد. ذرات، الیاف و حتی موهای حیوانات هم در فیلتر سه لایه ویندفری سامسونگ قرار می‌گیرد تا مانع نفوذ ویروس، باکتری‌ها و ایجاد حساسیت شود. فیلتر به گونه‌ای طراحی شده که اعضای خانواده بتوانند خیلی راحت آن را باز کنند و با کمک آب و یا مواد شوینده فیلتر را شستشو دهند و تمیز کنند.

هوش مصنوعی در خدمت مطلوبیت هوا

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ

کولرهای ویندفری یا بدون باد سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی، دمای دلخواه را بر اساس حالت‌های انتخابی متداول و روزانه کاربر تشخیص می‌دهد. تا به این صورت هوای محیط هوشمندانه در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد. همچنین کولرهای ویندفری دارای یک سنسور تشخیص حرکت هستند که در صورت عدم حضور کسی در اتاق، حالت سرمایش را به طور خودکار در حالت کاهش انرژی سوئیچ می‌کند.

این کولرها با برنامه SmartThings نیز کار می‌کنند. خاموش و روشن کردن، تنظیمات و حتی کنترل مصرف برق از راه دور از طریق تلفن هوشمند ممکن است. مثلا در صورتی که کسی خانه نباشد می تواند از طریق اتصالWi-Fi  با گوشی‌های هوشمند به کولر متصل شده و دستورات لازم مثل تنظیم دمای کولر، شدت و نوع پرتاب باد را به آن بدهد تا به محض ورود به خانه هوا خنک و دلپذیر باشد.

تنفس سالم و خنک محیط‌ زیست

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ

کولرهای گازی ویندفری سامسونگ نه تنها در برابر سلامتی افراد جامعه که تعهد و مسئولیت‌پذیری خود را در برابر محافظت از محیط ‌زیست نیز نشان داده‌است. این کولرها دارای سیستم خنک کننده R32 است که به حفظ لایه ازن کمک می‌کند و تأثیر کمتری در گرم شدن کره زمین دارد. افرادی که به دنبال تهویه هوایی قدرتمند با در نظر گرفتن کاهش تأثیرات محیطی هستند، کولرهای گازی ویند فری سامسونگ به علت سازگاری با محیط زیست گزینه مناسبی برای آنهاست. علاوه بر این، فناوری دیجیتال Inverter Boost با بهره‌وری انرژی، دمای مورد نظر شما را با نوسان کمتر حفظ می‌کند و باعث کاهش مصرف انرژی تا 73٪ می‌شود و به این صورت هزینه برق مصرفی خانواده نیز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟