سینی دکوراتیو
دکوراسیون منزل

زیبایی خانه را با سینی دکوراتیو دوچندان کنید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از سری وسایل کاربردی دکوراسیون هر خانه ای که مورد توجه اکثر خانواده های ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از سری وسایل کاربردی دکوراسیون هر خانه ای که مورد توجه اکثر خانواده های ایرانی به خصوص خانم ها بوده استفاده از وسایلی مانند سینی دکوراتیو  است که معمولا نقش اجزای تزئینی را دارند.

سینی دکوراتیو جزو یکی از اکسسوری های تزئینی خانه محسوب می شود که زیبایی های منزل را چند برابر می کند و در حین سادگی باعث ایجاد ترکیبی شیک و زیبا در خانه می شود. انواع مختلفی از این سینی ها وجود دارد که با توجه به چیدمان منزل خود می توانید بهترین سبک ها را برای خانه انتخاب کنید. از این سینی ها در مکان های مختلفی استفاده می شود که فقط محدود به خانه نشده و حتی در مراسم های متفاوت می توانید از این سینی ها با اجزای دیگر بهره ببرید.

از پر طرفدار ترین طرح های سینی دکوراتیو می توان به سینی آینه ای و سینی دکوراتیو چوبی اشاره کرد. انواع دیگری نیز مانند سینی آینه ای طلایی تقریبا جزو طرح های محبوبی است که در آشپزخانه با همه ی تزئینات به خوبی هماهنگ می شود.

رنگ طلایی معمولا بیانگر تجملات و لوکس بودن محیط خانه است و در کنار دکوراسیون هایی مانند مبلمان سلطنتی و میز های مربعی که پایه هایی طلایی و کوتاه دارند، بسیار زیبا خواهد شد.

سینی دکوراتیو

معمولا باید سینی های دکوراتیو را با توجه به میز پذیرایی و مبلمان اتاق ها انتخاب کرد زیرا بیشترین استفاده از این مدل سینی ها در  مکان های ذکر شده است. همانطور که گفته شد سینی آینه ای از پر طرفدار ترین مدل های این دسته از سینی ها است که به عنوان یک اکسسوری زیبا در میز های کنسول می توانید قرار دهید. کف این سینی ها کاملا شبیه به آینه بوده و جزو یکی از مدل های بسیار زیبا و لوکس محسوب می شود.

اگر روی میز پذیرایی از آن ها استفاده کردید بهتر است داخل آن را یک شمع بزرگ یا سه شمع متوسط همراه با گلدان شیشه ای کوچک قرار دهید. هم چنین می توانید زیر این سینی ها، میز هایی با پایه های تقریبا بلند قرار دهید و به عنوان میز کنار مبلی از آن ها استفاده کنید و داخل آن یک ظرف کوچک میوه و کمی نوشیدنی در بطری های شیشه ای ساده به همراه چند لیوان قرار دهید.

سینی دکوراتیو

 رنگ تیره این سینی ها برای استفاده در مکان هایی که دکوراسیون سفید یا مشکی دارند، بسیارفوق العاده بوده و ترکیب جذابی محسوب می شود.

طرح مسی در گروه سینی هایی دکوراتیو قرار می گیرد و  هنگامی که از این جنس سینی ها استفاده می کنید بهتر است از وسایلی سنتی مانند جاشمعی های مسی و یک ظرف کوچک برای آجیل و یا خوراکی های دیگر بهره ببرید.

چیدمان داخل سینی های دکوراتیو

سینی آینه ای طلایی

در این مدل از سینی ها می توانید اجزای متفاوتی با طرح و رنگ های خاص قرار دهید به طور مثال می توانید یک ماگ مشکی به همراه گلدان سفید با طرح های مشکی و یک گلدان مسی کوچک داخل سینی طلایی قرار دهید.

اگر سینی آینه ای مستطیل است می توانید از جاشمعی های گرد طلایی به همراه گلدان های شیشه ای همراه با گل های صورتی در هر حجمی که دوست دارید استفاده کنید.

سینی های دکوراتیو

سینی های آینه ای شش ضلعی معمولا فضای خوبی برای گلدان هایی با فرم کوزه ای هستند و می توان از فنجان های طرح دار و چند زیر فنجانی طرح سنگی کمک گرفت.

معمولا باید وسایل هایی در سینی های آینه ای گرد دسته دار قرار بگیرد که ارتفاع آن ها از دسته های سینی بلند تر باشد. مانند لیوان های پایه بلند و یا گلدان های شیشه با گل های سفید و هم چنین پارچ های شیشه ای

سینی های چوبی

سینی های دکوراتیو معمولا فقط برای زیبا تر شدن دیزاین استفاده می شود پس باید لوازم تزئینی داخل آن قرار دهید. برای سینی های چوبی بهتر است از ترکیب رنگ های خنثی استفاده کنید به طور مثال استفاده از جا شمعی های توری مشکی و یک گلدان سرامیکی سفید همراه با گل های رنگی ترکیب زیبایی را ایجاد خواهد کرد.

سینی های دکوراتیو

 باید در داخل سینی های چوبی مستطیل شکل که رنگ تیره ای دارند، از شمع های سفید استوانه ای در سه سایز مختلف و یک گلدان شیشه ای با گل های سفید که ترکیب فوق العاده شیکی را ایجاد می کند، استفاده کرد.

سینی های دکوراتیو

در بسیاری از خانه ها از سینی های چوبی به عنوان یک فضای عالی برای تجمع انواع گل و گیاه های آپارتمانی و چند شمع روشن نیز استفاده می کنند.

سینی های سرامیکی

اگر دیزاین خانه شما مدرن است بهترین انتخاب برای سینی دکوراتیو طرح سرامیکی است. یکی از ایده های زیبا برای اجزای دکوری داخل سینی استفاده از چند شمع بزرگ سفید با جاشمعی های شفاف و گیاهان سبز مانند برگ های تزئینی خواهد بود.

سینی های دکوراتیو

می توانید داخل سینی را با برگ های مختلف خشک شده پر کنید و داخل آن چند جا شمعی کوچک شیشه ای و چند جا شمعی بزرگ که حالت جام دارند قرار دهید و با ظروف سرامیکی مورد استفاده خودتان، دیزاین آن را تکمیل کنید.

برای تزیین داخل سینی ها می توانید از خلاقیت و ایده های متفاوتی استفاده کنید و روش های زیادی را برای زیبا تر شدن محیط مورد نظرتان امتحان کنید. روش های گفته شده فقط چندین مورد از هزاران ایده های موجود است که هر کس بنا به سلیقه خود می تواند با کمی خلاقیت زیبا ترین سینی های دکوراتیو بچیند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟