توزیع نشدن لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

توزیع نشدن لوازم خانگی تولیدی مورد انتقاد قرار داد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی توزیع نشدن لوازم خانگی تولیدی و وارداتی در بازار کشور ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی توزیع نشدن لوازم خانگی تولیدی و وارداتی در بازار کشور را مورد انتقاد قرار داد.

یاسر رایگانی درباره احتکار لوازم خانگی و توزیع نشدن لوازم خانگی در کشور گفت: اتحادیه لوازم خانگی این موضوع را مورد تأکید قرار می‌دهد که تمام تولیدات و محصولات وارداتی در بازار توزیع شده‌اند؛ اما طبق رصدی که بر اساس میزان خدمات گارانتی و نصب لوازم خانگی انجام شده است، در طول یک و نیم سال اخیر بیشتر این لوازم به دست مصرف‌کننده واقعی نرسیده است.
به گزارش تسنیم، وی افزود: حجم زیادی از لوازم خانگی تولید شده در داخل و یا محصولات وارداتی یا در خانه‌ها احتکار شده‌اند و خریداران آن را برای آینده تهیه کرده‌اند و یا اینکه در دست عده‌ای است تا با گران‌تر شدن کالا، اقدام به گرانفروشی کنند.
وی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر تخلف خودروسازان در گرانفروشی و احتکار و انتظارات از سازمان تعزیرات حکومتی در رسیدگی به این تخلفات گفت: احراز وقوع تخلفات در این زمینه برعهده سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.
انتهای پیام/

نظر شما چیست؟