علیرضا موسوی مجد
اخبار لوازم خانگی

مدرس خیابانی در صنعت لوازم خانگی عملکرد بسیار خوبی داشته است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری‌ با اشاره به معرفی حسین مدرس ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری‌ با اشاره به معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی گفت : ایشان یک نیروی ارزشی و ارزشمند برای حوزه صنعت است چراکه در حوزه های بازرگانی و صنعت تجربیات بسیار خوبی دارد. مدرس خیابانی در صنعت لوازم خانگی نیز عملکرد بسیار قابل قبولی داشته که در این مدت زمان اندک بسیار قابل تقدیر است.

مهندس علیرضا موسوی مجد در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود : بنده شهادت می دهم که از زمان حضور ایشان به عنوان سرپرست وزارت صمت، جلسات متعددی با بخش تولید، به ویژه لوازم خانگی برگزار کرده اند و البته که قدم های خوبی در حوزه بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید برداشته اند.

وی ادامه داد : بخش تولید لوازم خانگی مشکلات فراوانی در مبحث تامین مواد اولیه تولید داشت، مشکلاتی که در حال شکستن کمر تولیدکننده بود. از زمان حضور ایشان شرایط برای تولیدکنندگان لوازم خانگی بهبود یافته و مسیر خوبی پیش روی تولید است.

موسوی مجد گفت : بنده فکر می کنم که انتخاب ایشان به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت بهترین گزینه برای صنعت، به ویژه صنعت لوازم خانگی خواهد بود چرا که در مدت زمان حضور ایشان شاهد رشد تولید در صنعت لوازم خانگی کشور بوده ایم.

وی افزود : جلسات متعدد با بانک مرکزی در خصوص تخصیص ارز به تولیدکنندگان لوازم خانگی و همچنین جلسه با تولیدکنندگان لوازم خانگی در خصوص بررسی شبکه فروش که کالایی خارج از این شبکه فروش نرود، از اقدامات خوب ایشان در همین مدت زمان کم است.

رییس انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری‌ ادامه داد : خوش فکری مدرس خیابانی و حضور نیروهای جوان و متخصص در اطراف ایشان یکی دیگر از فاکتورهای مثبت برای ایشان است. رای اعتماد به حسین مدرس خیابانی یعنی دمیدن جان دوباره به کالبد صنعت، به ویژه صنعت لوازم خانگی ایران که امیدواریم مجلس محترم نیز همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟